Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت دیجی کالا جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود از افراد واجد شرایط زیر در تهران دعوت به همکاری می ... نوشته استخدام حسابدار (ممیزی، اموال) در دیجی کالا در تهران....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۱۲۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تبرایی ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هرچه بیشتر با الزامات ممیزی و همچنین مشارکت استان‌ها در ممیزی‌های رسمی و استفاده از تجربیات یکدیگر است.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور افزود: با اجرای طرح تضمین کیفیت و سلامت محصولات شیلاتی و بهره گیری از تجربیات در استان‌های مختلف با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی می‌تواند در پیشبرد اهداف ممیزی تأثیر گذار باشد.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌ها، بنادر صیادی، کشتی‌ها و شناورهای صیادی در اولویت طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های شیلاتی قرار دارد.

کد خبر 6087558

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران