Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@22:17:43 GMT

اعدام سوداگر مرگ در زندان مرکزی رشت

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۱۲۶۷۱۰

سوداگر مرگ به اتهام نگهداری یک کیلو و ششصد و هفتاد گرم مواد روانگردان و تریاک به اعدام محکوم شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۱۲۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان

صهیونیست‌ها در تازه‌ترین جنایت خود، با طراحی یک تله پهپادی، ساکنین غزه را به امدادرسانی یکدیگر فرامی‌خواند و در موقعیت مناسب، آنها را مورد هدف قرار می‌دهد.

سرویس جهان مشرق - رژیم صهیونیستی اخیرا از تازه‌ترین جنایت خود رونمایی کرده است. این رژیم از طریق پهپاد صدای درخواست کمک کودکان و زنان فلسطینی را پخش می‌کند و مردم عادی ساکن غزه که به قصد امدادرسانی به محل صوت شنیده شده مراجعه می‌کنند، به محض قرار گرفتن در محل و موقعیت مناسب، هدف قرار می‌دهد. اخیرا برخی تصاویر هدف قرار گرفتن مردم غزه بوسیله پهپادهای صهیونیست نیز منتشر شده است.

این روزها که رژیم صهیونیستی بابت تحمل ضربه سنگین از عملیات پهپادی - موشکی وعده صادق به شهروندان و کارمندان شهرک‌نشین دستور داده هیچگونه تصویر و فیلمبرداری از آثار اصابت موشک‌ها منتشر نشود، تنها افتخار آن، انتشار تصایر حمله پهپادی به ساکنان ‌بی‌پناه غزه در یک تله ناجوانمردانه است.

همزمان با این جنایت، اخیرا ابعاد تازه‌تری از اعدام بیماران بیمارستان شفا در غزه نیز منتشر شده که نشان ‌می‌دهد سربازان ارتش رژیم صهیونیستی پس از محصاره و کشتار بیماران و مراجعین این بیمارستان، آنها را به صورت گورهای دسته‌جمعی دفن کرده اند. در تصاویر منتشر شده از پیکر شهدا مشخص است که برخی از آنها با زیر گرفتن تانک اعدام شده‌اند.

رژیم خبیث و جنایتکار صهیونیستی این مرکز غیرنظامی را با صدها پیاده‌نظام و پشتیبانی خودروهای زرهی و تانک محاصره کرده بود!

تصاویری از اعدام بیماران بیمارستان شفا با زیرگرفتن تانک و محاصره بیمارستان با خودروهای زرهی و نظامی

با نزدیک شدن به هفت ماه نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه، وزارت فلسطین اعلام کرده است تاکنون ۳۳ هزار و ۸۴۳ شهید و ۷۶ هزار و ۵۷۵ زخمی ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت