Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی بر لزوم مرمت و بازسازی معابر روستای گردشگری اسفیدان بجنورد از سوی شرکت گاز تاکید کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۱۳۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان

محسن تویسرکانی در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت فضای سبز شهر کرمان بسیار نگران‌کننده است، گفت: با توجه به کمبود آب، فضای سبز شهر، حال و روز خوبی ندارد و این وضعیت در تابستان وخیم‌تر است.

وی بر همکاری بیشتر با شرکت آب و فاضلاب برای استفاده از پساب فاضلاب و آبیاری درختان تأکید کرد و ادامه داد: اعتقاد دارم شهرداری با پشتوانه و همکاری با ارگان‌های همکار، بهتر می‌تواند وظایف خود را انجام دهد.  

سرپرست شهرداری کرمان با بیان اینکه هدف ما، انجام کار به نفع شهر است و با جزیره‌ای عمل‌کردن کاری پیش نمی‌رود، از عقد قرارداد با پیمانکاران و در پیشِ رو بودن جهاد آسفالت در شهر خبر داد و  افزود: از شرکت آب و فاضلاب می‌خواهیم برای ایجاد شبکه و حفاری در معابر، با شهرداری هماهنگ باشد.  

وی  به اجرا نشدن شبکه‌های فاضلاب در بعضی از معابر اصلی اشاره کرد و گفت: قبل از آسفالت باید تکلیف اتصال شبکه‌های فاضلاب معلوم شود.  

تویسرکانی بیان کرد: برای جهاد آسفالت، ۳ پیمانکار به‌همراه سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری، کار آسفالت را انجام می‌دهند.  

وی در ادامه بر ایجاد وضعیت مناسب کارگاه‌های تجهیز اجرای شبکه فاضلاب در سطح شهر تأکید کرد و مجوز کار را منوط بر این وضعیت مناسب، دانست و گفت: پروژه فاضلاب شهر کرمان طولانی شده است؛ بنابراین، باید به سمتی برویم که فرایند‌ها کوتاه‌تر شود.  

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به اینکه برای آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز، از ۲۷ اسفندماه به بعد کار عمرانی نداشتیم، یادآور شد: پیمانکار را به تحویل به‌موقع کار ملزم کرده‌ایم و در کنار کیفیت، سرعت کار را نیز، در نظر گرفته‌ایم.  

تویسرکانی  ازجمله معضلات شهر کرمان را وضعیت نامناسب روشنایی و ترافیک دانست و تصریح کرد: البته با آسفالت معابر فرعی و بهسازی معابر می‌توان از شدت ترافیک کم کرد؛ بنابراین، ترمیم آسفالت معابر فرعی پر‌تردد را در دستور کار قرار دادیم.  

وی تقاطع سمیه (طهماسب‌آباد)، سه‌راه هوانیروز، میدان بیرم‌آباد و تقاطع شرف‌آباد را ازجمله نقاط پرترافیک شهر کرمان دانست و افزود: با هماهنگی و هم‌پوشانی دستگاه‌ها با یک‌دیگر بسیاری از مشکلات شهر حل‌وفصل می‌شود.  

علیرضا عبدیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به جهاد آسفالت شهرداری، بر هماهنگی بیشتر با شهرداری برای حفاری معابر اجرای شبکه، تأکید کرد.  

وی با اشاره به نیاز فضای سبز شهر کرمان به پساب فاضلاب، گفت: براساس یک قرار‌داد، مقرر شده بخشی از پساب، به شهرداری واگذار و بدین منظور به فضای سبز شهر کمک شود.  

عبدیان گفت: با ارائه نقشه‌های اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح شهدای خلبان، مشکل اجرای فاضلاب در غرب کرمان برطرف شده است؛ ضمن اینکه ۷۰ درصد کار در شهرک الغدیر تمام شده است.  

وی با اشاره به اینکه برای اجرای شبکه در بافت قدیم، نیازمند مجوز شهرداری هستیم، ادامه داد: ترمیم مناطق حفاری‌شده برای فاضلاب برعهده پیمانکار و نظارت با شهرداری است.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان موضوع سرمایه‌گذاری برای ایجاد سایت لندفیل به‌منظور تولید کود و گاز متان را مطرح و این اقدام را به آینده موکول کرد و گفت: در این  مسیر به همکاری شهرداری نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معابر قلعه بالای بیارجمند مرمت شد/ احیای یک بومگردی
  • بازدید ۱۲۹ هزار مسافر از اماکن گردشگری خراسان شمالی/ مفخم در صدر موزه‌ها
  • اختصاص بودجه مرمت مسجد سید از سوی میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان
  • ترمیم و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • مرمت و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • مسجد میرزا آقاجانی اسدآباد بنایی به قدمت تاریخ
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد
  • بارش‌های اخیر آسیب جدی به بازار تاریخی اراک وارد نکرد
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت