Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در اجرای تبصره 3 ماده 22 قانون نظام صنفی، انتخابات اتحادیه‌های صنفی الکتریک و الکترونیک در....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۱۶۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین خلعتی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، از خرید توافقی هفت هزار و ۴۴۸ هزار تن گوجه فرنگی صنعتی از کشاورزان استان بوشهر با قیمت توافقی توسط اتحادیه مرکزی تعاونی‌های تولید روستایی کشور به منظور حمایت از کشاورزان و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و تبدیل به رب گوجه فرنگی با مشارکت کارخانه صنایع تبدیلی و تکمیلی مستقر در استان خبر داد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر بیان داشت: اتحادیه‌های ملی بخش کشاورزی از فصل زراعی گذشته با مشارکت و تأمین مالی در طرح خرید توافقی گوجه فرنگی نقش مؤثری در کاهش نوسانات و تلاطم قیمت بازار و کاهش ضایعات تولیدات استان داشته‌اند.

وی گفت: در سال جاری نیز از اواخر سال گذشت با تأمین مالی و مشارکت اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی کشور با کارخانه تولید رب مستقر در شهرستان دیر تا پایان فروردین مقدار هفت هزار و ۴۴۸ تن خرید داشته‌اند.

وی ادامه داد: استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های اتحادیه ملی برای حضور در بازار محصولات کشاورزی استان از راهبرهای حمایتی و مورد پیگیری است که نقش تأثیر گذاری در حمایت از استمرار تولید و کاهش ضایعات بخش کشاورزی خواهد داشت.

کد خبر 6084409

دیگر خبرها

  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا از مرز ۴۰۰ هزار مجوز عبور کرد
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت