Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر لزوم تسریع در آغاز فازهای دیگر پروژه بازگشایی خیابان پادگان گفت: عدم تکمیل فعالیتهای عمرانی در این پروژه ساکنان منطقه را با مشکل....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۱۷۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد

به گزارش همشهری آنلاین؛ علی اصغر شریفی گفت: جهت نصب عرشه فلزی پل پروژه دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده جنوب خیابان جانبازان، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه باقری حدفاصل خیابان جانبازان تا پل خاقانی از تاریخ ۶ فروردین به مدت ۵ روز مسدود شد.

او گفت: مسیر های مسدود شده عبارتند از جنوب به شمال بزرگراه باقری از ابتدای پل خاقانی و مسیر کنار گذر پل خاقانی از میدان شقایق به سمت بزرگراه باقری شمال و ورودی خیابان جانبازان غربی به بزرگراه شهید باقری جنوب و مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری از تقاطع خیابان جانبازان غربی مسدود است.

شریفی افزود: همچنین شهروندان می توانند جهت تردد به بزرگراه‌های یاسینی و بسیج از بزرگراه باقری وارد زین الدین شرق شده و در ادامه وارد بزرگراه یاسینی و خیابان دماوند شوند.

او گفت: شهروندان جهت دسترسی به بزرگراه بسیج و یاسینی می توانند از دوربرگردان پایین تر از بزرگراه شهید سلیمانی وارد شهید سلیمانی شرق شده و در ادامه وارد خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی شوند. همچنین رانندگان جهت دسترسی به خیابان دماوند وارد جانبازان به غرب، دردشت جنوب و ثانی به شرق و خیابان کیاشمشکی به جنوب و در ادامه خیابان دماوند شوند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: شهروندانی که قصد تردد به بزرگراه باقری شمال را دارند می توانند از کنار گذر دماوند شرق و در ادامه وارد شهید سلیمانی و زین الدین شوند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با بزرگراه شهید باقری - تهران

کد خبر 840812 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها منطقه ۴ ترافیک - شهری شهردارى تهران بزرگراه تهران شهر مدیریت شهری حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • تسریع در در روند بازسازی کامل محور خرم‌آباد به پلدختر
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد
  • رییسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم، وظیفه همه مدیران کشور است