Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- مانور آتش نشانی شهرستان تیران و کرون روز چهارشنبه همزمان با روز آتش نشانی و خدمات ایمنی در شهر تیران، مرکز این شهرستان برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۲۱۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» بی نظیرترین عملیات نظامی بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بردسکن ضمن قدردانی از عملیات غرورآفرین نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورمان اظهار کرد: دشمن امروز بعد از عملیات وعده صادق به این اطمینان رسیده است که هرگونه اقدام علیه جمهوری اسلامی تبعات و هزینه‌های سنگینی برایش به دنبال خواهد داشت و عملیات وعده صادق بی نظیرترین عملیات نظامی بود که به واسطه نفس قدسی رهبر معظم انقلاب شکل گرفت و امیدواریم هر روز شاهد این اقتدار و سربلندی باشیم.

امام جمعه بردسکن بیان کرد: این عملیات گوشه‌ای از اقتدار ایران اسلامی و تنها یک نمایش قدرت بود.

وی افزود: عملیاتی که ایران اسلامی بر سر اسرائیل انجام داد اعمال قدرت نبود و خوشبختانه در یک حرکت هماهنگ دیپلماسی ایران با نیروهای هوا فضا توانستند عظمت قدرت ایران را به رخ جهانیان بکشاند و ایران اسلامی توانست ۲۷ برابر عرصه جغرافیایی اسرائیل این عملیات را با موفقیت انجام دهد.

امینی به دستاوردهای عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: امروز کشورهای مدعی از جمله اروپا نتوانستند عظمت قدرت لحظه‌ای ایران را رهگیری کنند. وی همچنین به چالش‌های داخلی و خارجی اسرائیل اشاره کرد و افزود: با این عملیات اسرائیل در یک سکوت مرگبار فرو رفت و یک فضای ناکارآمدی و بر هم ریختن فضای انسجام اجتماعی برای این رژیم غاصب به وجود آمد.

امام جمعه بردسکن گفت: با عملیات طوفان الاقصی که صورت گرفت عملیات وعده صادق نیز در ایران انجام شد و در همین راستا هیمنه اسرائیل غاصب در هم شکست و امروز اسرائیل در یک چالش و بحران جدی قرار گرفته است.

وی در بخش دیگر از مطالبش به روز ارتش و سالروز تأسیس سپاه اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به اوج قدرت رسیده است و نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستاده‌اند و دشمنان نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح ایران اسلامی قد علم کنند.

کد خبر 6082631

دیگر خبرها

  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر
  • نرخ ارز امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳ +جزئیات
  • اعلام حمایت مردم یاسوج از عملیات «وعده صادق»+تصاویر
  • «وعده صادق» بی نظیرترین عملیات نظامی بود
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای