Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:26:51 GMT

اختصاص کارت اعتباری رفاه به بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۲۳۰۷۴۸

با اجرای طرح کارا (کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان) ویژه مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۴۰۴ هزار کارت برای جامعه هدف صادر....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۲۳۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در حاشیه نشست ارائه گزارش و رسالت صندوق‌های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان منابع آن در بودجه لحاظ و در جداول نهایی سهم ۴۰ درصدی برای اجرا در سال جاری تصویب شد.

بیشتر بخوانید: جزییات جدید میزان حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۳ + جدول

وی بیان داشت: این موضوع به شورای نگهبان جهت بررسی ارسال و تا قبل پایان اردیبهشت ان شاالله نهایی و از خرداد اجرایی خواهد شد. ۴۰ درصد میزان افزایش است و سال ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ نیز دو مورد افزایش ۳۰ درصدی خواهیم داشت.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که چرا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بر اساس تورم نیست، گفت: مجلس در این زمینه ورود اولیه داشته ولی روزهای پایانی مجلس یازدهم است و اگر به سرانجام نرسید در مجلس جدید بعد ۷ خرداد در کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد.

نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش‌های رضویه و احمدآباد مشهد بیان داشت: آنچه ما الان حکم قانونی داریم همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری است ولی در مورد حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در مجلس دوازدهم پیگیری خواهد شد که حکم قانون و مبنای مجلس میزان تورم است و اینکه چقدر تناسب سازی خواهد بود را مجلس پیگیری می‌کند.

کد خبر: 1229608 برچسب‌ها حقوق

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت