Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «زنده باد زندگی» شنبه ۱۰ مهرماه به مناسبت روز جهانی سالمندان با حضور فرید براتی رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان روی آنتن می‌رود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۲۳۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط زنده تصویری با خبرنگار مستقر در مرز لبنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  صداوسیمای آذربایجان غربی از طریق برنامه زنده «مثبت آژیـر» با ارتباط تصویری با عظیم زاده خبرنگار مستقر در مرز لبنان به  بررسی وضعیت شهروندان مظلوم و مجروحین و آوارگان غزه و همچنین وضعیت اجرا یا عدم اجرای قطعنامه مصوب شورای امنیت در خصوص آتش بس فوری در غزه پرداخت. 

 

عظیم زاده خبرنگار اعزامی صداوسیما مستقر در مرجعیون مرز لبنان در این ارتباط زنده تصویری ضمن ارائه گزارشی از وحشی گری های رژیم صهیونیستی در بمباران مردم مظلوم غزه و مناطقی از جنوب لبنان گفت: حمایت های مردم دنیا نشان دهنده حقانیت مردم فلسطین و غزه است و درس واقعی مقاومت را امروز در غزه شاهد هستیم .

 وی گفت: تشابه رویدادهای در حال وقوع در غزه با رویدادهای رخ داده در کشور و در بمباران ارومیه که ۲۵۵ نفر از شهروندان به شهادت رسیدند این است که منبع تامین تسلیحات هر دو یک کشور بوده و بمب هایی که بر سر مردم بی گناه و غیر نظامی ارومیه  در سال ۱۳۶۵ریخته شد و امروز هم بر سر مردم مظلوم غزه ریخته می شود ، محصول آمریکاست.

 

ویژه برنامه «مثبت آژیر» یک برنامه گفتگو محور است ، که در شب های رمضان بعد از سریال «آژیر» که روایتی از سبک زندگی مردم و بمباران مردم شهر ارومیه در دهه ۶۰ از تولیدات اخیر سیما است، بصورت زنده پخش می شود که با حضور مردم (سوژه های درگیر با رخدادهای آن ایام مثل خانواده های شهدای بمباران، امدادگران و جهادگران مردمی، نیروهای امداد مردمی، پزشکان و پرستاران درگیر در بیمارستانهای بمباران شده ، افرادی که برای ساخت پناهگاه در تلاش بودند، افراد بازاری که محل های کسب شان در بازار مورد حمله هوایی قرار گرفته بود و .... ) به بازخوانی رویدادهای آن دوران می پردازد.

دیگر خبرها

  • ارتباط زنده تصویری با خبرنگار مستقر در مرز لبنان
  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ
  • پاسداشت زبان فارسی در مقابل هجوم زبان‌های بیگانه لازم است
  • دیدار نوروزی از سرای سالمندان + فیلم
  • نوروز و ملی‌گرایی نسل z در پاسداشت آیین‌های ملی