Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد گفت: محرم نمایشگر کربلاست و باید محرم امسال با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۲۴۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت

روز عقیدتی سیاسی با حضور امام جمعه کرمان و فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان و رزمندگان سپاه و بسیج استان کرمان برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه با اعلام اینکه از فرمانده سپاه در استان کرمان و فرد فرد شما خواهران و برداران در این محفل سپاهی و حافظ غرور ملی و غیرت دینی تشکر می کنم، گفت: از عملیات بزرگ، بازدارنده و جلوه اقتدار ایران اسلامی در مقابل دشمن قسم خورده اسلام رژیم غاصب اسرائیل تشکر می کنم.

وی افزود: روز عقیدتی و هفته عقیدتی در سپاه عظیم الشان را که یکی از بال های سپاه است، خدمت شما پاسداران انقلاب تبریک و تهنیت می گویم.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در ۲ بخش صحبت می کنم بخش اول: تعلیم و تربیت و معلمی است و شهادت آیت الله مطهری را تسلیت می گویم، بیان کرد: هر جا معلمی باشد، جاده ۲ طرفه است و تعلیم دهنده و تعلیم کننده بر گردن هم حقوقی دارند.

وی افزود: کسانی که در کرسی تعلیم و کسانی که در کرسی تعلم قرار می گیرند باید حقوق اسلام را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه نکته دوم احترام و افتخار به حرکت تاریخی سپاه است که در عملیات وعده صادق در تاریخ ایران بی نظیر است و این قدرت نمایی در تاریخ ایران نبوده است، بیان کرد: با نگاه اهل بیتی و لبیک به رهبری کاری انجام دادید که بعدها کتاب های زیادی در مورد آن می نویسند.

وی گفت: ما و دنیا در یک موقعیت حساسی قرار داریم و تغییر و تحول در دنیا سرعتش خیلی زیاد است و شرایط دنیا شرایط حساسی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اعلام اینکه ما در یک شرایط زندگی می کنیم و یکی از بی رحمانه ترین جنگ ها به ما تحمیل شده است و این جنگ ترکیبی با هم افزایی با تمام قدرت می خواهد جمهوری اسلامی را شکست دهد، افزود: جنگ ترکیبی می خواهد در یک کشور همه رده های و منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی بیان کرد: جنگ‌ترکیبی، داری پیچیدگی و ابهام است که هم دشمن نتیجه آن را ارزیابی نمی کند و هم کسانی که جنگ علیه آن ها صورت گرفته است تا بتواند اتمام جنگ را پیش بینی کنند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: کشور ما به قول مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در پیچ تاریخی قرار دهرد که جنگ ترکیبی و هم افزایی علیه ما صورت می گیرد. 

وی گفت: از نمونه جنگ های ترکیبی، افول آمریکا است که داریم افول آن را می بینیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه نمونه دیگر آینده اروپا است که خودشان نمی دانند آینده آن ها ابهام دارد، گفت: نمونه آن رسمیت شناختن فلسطین است که اروپا مبهم است و یک گروه مخالف و یک گروه موافق می باشد و یک دست نیست.

وی افزود: نمونه دیگر گفتمان تفوق مقاومت است که در خود دانشگاه های آمریکا و اروپا شعار مرگ بر اسرائیل با زبان فارسی است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اعلام اینکه نمونه دیگر اخراج کامل آمریکا از جغرافیای خاورمیانه است و گفتمان مقاومت گفتمان بر تر می باشد، بیان کرد: ما با طرح های خطرناک دشمن مواجه هستیم و ایران اسلامی جایگاه برتر مقاومت است و آن ها می خواهند برجام هایی بر ما تحمیل کنند که نظر خودشان باشد. 

وی گفت: باید با بصیرت کامل تحت زعامت مقام معظم رهبری( مدظله العالی) قرار بگیریم و بدانیم ایشان چه می گویند که همان را انجام دهیم.

امام جمعه کرمان افزود: آن ها آشوب ها و فتنه ها بر پا می کنند و در سال ۱۴۰۱ در فتنه بخشی از انقلاب نماها مردود شدند و درآینده هم مردودی ها داریم، بیان کرد: کسانی در آزمون قرار می گیرند که ادعای حضور در انقلاب را دارند و این دغدغه مال امروز نیست و زمان پیامبر (ص) بود؛ اما عملیات وعده صادق نقشه دشمنان و منطقه را بهم ریخت و دشمن به شدت می ترسد و این از پیغام ها و تحلیل های فرماندهان آن ها مشخص است و گفتمان مقاومت با اخراج آمریکا به زودی از کل خاورمیانه محقق می شود.

وی تصریح کرد: مهم ترین نشانه قدرت این است که با دشمن در پشت مرزهای خودش و درخاک خودش جنگیدیم و این را گفتمان مقاومت در منطقه اجرا کرد.

در پایان از خواهران و برادران بخش عقیدتی و سیاسی در رده های مختلف قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین