Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به جشنواره مقاومت گفت: با توجه به هجمه زیاد دشمن علیه جبهه مقاومت امروز حضور چشمگیر اصحاب هنر و رسانه بیشتر احساس می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۲۵۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در یک مقاله اردو زبان با عنوان «نتایج و پیامد‌های عملیات وعده صادق» نوشت: عملیات وعده صادق حق طبیعی و پاسخی شایسته از سوی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در جریان حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران است که کاملا با منشور سازمان ملل درباره حق دفاع از خود برای کشور‌ها در برابر تهاجم خارجی مطابقت دارد.
قدومی با بیان اینکه بی توجهی و سیاست دوگانه غرب در قبال حمله رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری ایران در دمشق باعث شد تهران تصمیم قاطع برای پاسخ به این تهاجم بگیرد، افزود: محکومیت اقدام قانونی و مشروع ایران از سوی کشور‌های غربی درحالیکه تمامی آنها در برابر جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند، بسیار شرم آور است.
نماینده حماس با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین این عملیات جمهوری اسلامی ایران را حق قانونی و اصولی این کشور می‌داند اظهار داشت: پس از این عملیات موفق و به موقع می‌توان گفت جمهوری اسلامی ایران برای ادامه راه طوفان الاقصی گامی رو به جلو برداشته و به تمامی شک و ترید‌ها بابت مجازات قطعی رژیم صهیونسیتی به علت جنایت ضد انسانی در غزه پایان داده است.
خالد قدومی در ادامه این مقاله حمله مستقیم به رژیم صهیونیستی توسط یک کشور مسلمان برای اولین بار، ترس آشکار آمریکا برای حمایت از هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران توسط رژیم صهیونیستی، نمایش توان بالقوه نظامی و موشکی ایران برای جهان و تبدیل رویکرد مسالمت جبهه مقاومت اسلامی بر علیه قدرت‌های استکباری را از مهمترین دستاورد‌های عملیات «وعده صادق» عنوان کرد

دیگر خبرها

  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد
  • رهبرانصارالله: دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند