Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در نودژ با اشاره به اهمیت الگو برداری از زندگی ائمه در فضای خانوادگی، گفت: سبک زندگی غربی و غفلت مسئولین از جنگ نرم، عامل انحرافات....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۲۵۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم

روز اول سیزدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» که با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است سپری شد و اما نکته قابل توجه حضور کم‌رنگ مسئولین در این جشنواره بود که به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساغر کتابی، جشنواره تیتر سیزدهم صبح امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور برخی از مسئولان و معاونت‌های فرهنگی و دانشجویانی که از دانشگاه‌های مختلف به شهر مشهد مقدس آمده بودند، در دانشگاه فردوسی افتتاح شد.

بنا به گفته متین منتظمی، دبیر این جشنواره، ۱۲۰ اثر برتر در ۴۲ دسته در این دوره حضور دارند.
در جشنواره امسال آثار ارسالی در حوزه مجازی نیز مورد پذیرش و داوری قرار گرفتند و نگاه ویژه‌ای به بحث رسانه شده است. 

نکته جالب توجه روز اول اما عدم حضور مسئولین عالی وزارت علوم از جمله معاونت فرهنگی و اجتماعی یا رئیس دانشگاه میزبان جشنواره بود.

دانشجویانی که از سراسر کشور در این دوره از نشریات تیتر شرکت کرده‌اند انتظار دارند تا با دیدار بدون واسطه با مسئولین بتوانند دغدغه‌های حوزه نشریات را با آنها در میان بگذارند.

این جشنواره تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه فردوسی برپا بوده و دانشگاه‌های سراسر کشور در آن غرفه مخصوص به خود را دارند. دانشجویان آثار و انتشارات خود را در دید مخاطبان قرار داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی