Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مشکلات حوزه ترافیکی رفتاری، تربیتی و اخلاقی است، گفت: ما دچار یک بدتربیتی شدیم که اگر بتوانیم این....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۲۸۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق عملی شعار امسال باید مدلهای رفتاری اثربخشی را برای مردم تعریف کنیم

ایسنا/همدان مدیرکل صمت استان همدان با بیان اینکه در عرصه صنعت، معدن و تجارت استان همدان قابلیتهای بسیاری در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای جهش تولید وجود دارد، گفت:هر جا مردم نقش آفرینی کردند شاهد تحولات چشمگیری در حوزه های مرتبط و مورد فعالیت بوده ایم بنابراین برای تحقق عملی شعار امسال نیز باید مدلهای رفتاری اثربخشی را برای مردم تعریف کنیم.

احمد شانیان درگفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای به موضوع تولید دارند و نامگذاری امسال به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" به عنوان یک فرمان در سال 1403 جژء تکالیف و وظایف اصلی حوزه های ذیربط قرار گرفته است 

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب، تصریح کرد: تولید ستون فقرات اقتصادی کشور است و به عنوان یک سرفصل کاری مهم  برای همه مدیران و مسئولان نظام است. 

 وی تأکید کرد: دغدغه ها و مسائل بسیار زیادی  وجود دارد ،  اما مهمترین مسئله  تولید و رونق اقتصادی کشور است و این موضوع باید برای همه نقش آفرینان کشور اعم از دستگاه های دولتی، نیمه دولتی، بخش خصوصی و مردم دغدغه اصلی به شمار آید .


 شانیان با تاکید براینکه رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری شعار امسال مردم را مورد خطاب قرار داده اند، خاطرنشان کرد: در دولت مردمی سیزدهم  مشارکت جدی و فراگیر مردم تاثیر بسزایی در تحقق شعار سال خواهد داشت.


مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: به طور مثال در جایگاه تولیدکننده و کارآفرین در سطح خرد و کلان میبایست  تحت عناوین  شخصیت حقیقی یا شرکتهای تعاونی و شرکتهای مسئولیت محدود، انواع مدلهای تجاری برای کارفرینی را تدوین و ارائه کرد.

شانیان افزود :  مردم به عنوان بخش اثر گذار تولید می توانند از کالاهای ایرانی به نحو مطلوبی حمایت کنند و مسئولان نیز می توانند در قالب کار فرهنگی این دغدغه مهم را در بین آحاد مردم ایجاد و تقویت کنند.


وی با بیان اینکه در حوزه صنعت معدن و تجارت بخش اعظمی از امر تولید توسط بخش خصوصی و مردم انجام می شود، یادآور شد: تجربه ثابت کرده است که هر جا مردم نقش آفرینی کردند شاهد تحولات چشمگیری در حوزه های مرتبط و مورد فعالیت بوده ایم بنابراین برای تحقق عملی  شعار امسال نیز باید مدلهای رفتاری اثربخشی را برای مردم  تعریف کنیم.


  وی با تاکید بر اینکه در حوزه صنایع، معادن استان همدان قابلیت های بسیاری برای جهش تولید وجود دارد، افزود: با همت مدیرعالی استان شاهد شکوفایی در عرصه کسب و کار به ویژه در بخش صنایع و معادن، کشاورزی و گردشگری هستیم. 


وی حمایت از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ استان را از اولیتهای سال جاری مطرح کرد و گفت: حمایت مالی از مشاغل خانگی و خوشه های کسب و کار با یکپارچگی و انسجام بیشتر از برنامه های امسال اداره کل صمت استان همدان است به طوریکه سال گذشته نیز در حوزه پوشاک ،  چرم ، جوراب و ادوات کشاورزی با ارائه خدمات مالی و برگزاری دوره های آموزشی شاهد تحول خوبی در این عرصه ها بوده ایم. 

این مقام مسئول صدور جواز تاسیس در کمترین زمان، آماده سازی و بروزرسانی طرحهای پیشنهادی برای سرمایه گذاران و بهره برداری و رساندن300 طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی به مرحله تولید را از برنامه های حمایتی اداره کل صمت از صنایع متوسط استان اعلام و اشاره کرد: امیدواریم با تشکیل شرکتهای تعاونی قدرتمند بتوانیم نمونه هایی از صنایع بزرگ و موفق در استان همدان را به منصه ظهور برسانیم .


مدیرکل صمت استان همدان اظهار کرد: به فضل خداوند متعال و با همت والای همکاران عزیز این حوزه  به زودی با تمرکز بر اجرای منویات مقام معظم رهبری برنامه های راهبردی و منسجم تری در جهت رونق تولید و کسب و کار  ارائه خواهیم کرد و نیز پذیرای نظرات و پیشنهادات ارزنده عزیزان تشکلهای خانه صمت جوانان ، کانون کارآفرینان، اتاق بازرگانی، خانه معدن و اتاق اصناف خواهیم بود. 
شانیان تاکید کرد: در راستای تحقق همه جانبه شعار سال دست نیاز به سوی  همه صاحبنظران و اندیشمندان عزیز دراز می کنیم تا ضمن قدر دانی از ایده ، طرح و ابتکارات این عزیزان حداکثر بهره لازم را ببریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • برای تحقق عملی شعار امسال باید مدلهای رفتاری اثربخشی را برای مردم تعریف کنیم
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • تلفات ترافیکی ۲۸ درصد کاهش یافته است
  • اصلاح رفتار ترافیکی را از خودمان شروع کنیم/ فراکسیون ایمنی راه ها تشکیل شود
  • رابطه خِرَد و خوش رفتاری از نگاه امام حسن مجتبی (ع)
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات نوروز