Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:19:11 GMT

فولادشهر بیشترین واحد مسکن مهر اصفهان را دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۳۰۹۳۳۷

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تعداد واحدهای مسکونی مهر در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی 47 هزار واحد است که بیشترین حجم آن با 33....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۳۰۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم به پایان می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی از اتمام طرح مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم خبر داد و گفت:‌ دولت شجاعانه پای کار آمده و در حال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم تکمیل واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر است، اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه‌تمام به ارث رسید که اکنون ۱۲۴ هزار واحد این طرح به مردم تحویل شده است.

وی با بیان این‌که ما هم می‌توانستیم مانند دولت قبل بگوییم مردم مسکن مهر را تکمیل کنند، افزود: اما این دولت شجاعانه پای کار آمد و در حال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام طرح مسکن مهر آمده است. رئیس جمهور وضعیت را می‌دانست و شجاعانه وارد شد، اقدامی که رشد منفی مسکن را مثبت کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم به پایان می‌رسد، افزود: دولت سیزدهم تلاش می‌کند تا پیش از پایان فعالیت، سرانه‌های شهرهای جدید را تکمیل کند و با استاندارد به مردم تحویل دهد.

ابوالفضل نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی نیز درباره طرح مسکن مهر گفته است: تاکنون ۱۲۴ هزار واحد در کل کشور به بهره‌برداری رسیده و به مردم وعده می‌دهیم تا پایان سال آینده (۱۴۰۳) کل پرونده مسکن مهر را در شهرهای مختلف ببندیم.

وی با بیان این‌که پیشرفت فیزیکی ۶۸ هزار واحد مسکن مهر به ۷۵ درصد رسیده است، افزود: ۳۰ هزار واحد مسکن مهر مشکل حقوقی و تعاونی دارند که از طریق وزارت تعاون و سازمان ملی زمین پیگیر رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

وی گفت: دلیل اصلی پیشرفت نکردن و تکمیل نشدن واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تأخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است. در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرا پروژه‌ها دوبرابر می‌شود و در این بخش دولت باید خود نظارت بر پروژه‌ها را برعهده بگیرد تا سرعت اجرا افزایش پیدا کند.

منبع: تسنیم

کد خبر 736592

دیگر خبرها

  • نمره قبولی بورس در آخرین روز کاری سال 1402/جهش۳۴ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس با جهش ۳۵ هزار واحدی سبز پوش شد
  • شاخص بورس رشد ۱۲ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان
  • در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند
  • افت ۱۵۰۰ واحدی شاخص بورس
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد
  • افتتاح ۵۱۵ واحد نهضت ملی مسکن در قزوین
  • مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم به پایان می‌رسد