Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان جشنواره فیلم رتردام با نمایش فیلم «کلوز آپ» به عباس کیارستمی – کارگردان بزرگ ایرانی – ادای دین می‌کند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۳۱۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز

در آستانه روز ارتش، نیروهای مسلح به شهدای گلزار شهدای وادی رحمت تبریز ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، جمعی از فرماندهان و نیروهای محوری زمینی و هوانیروز، پدافند، دریایی راهبردی، هوایی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ با ادای احترام و گل‌افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.

امیر سرتیپ‌دوم ستاد «امیرحسین شفیعی»، فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان در مراسم غبارروبی و گل‌افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با تبریک روز ارتش به آحاد ملت شریف و تمامی نیروهای مسلح، گفت: امروز نیروهای پدافند، دریایی راهبردی، هوایی و محوریت ارتش در لباس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده حفاظت و صیانت از نوامیس میهن اسلامی هستند تا جان خود را فدا کنند.

وی با اشاره به رشادت‌های غیور مردان ارتش در سال‌های جنگ افزود: امروز ارتش قهرمان به نقطه اوج خود رسیده است.

امیر سرتیپ‌دوم شفیعی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را قدرت بلامنازع جهان دانست و اظهار کرد: امروز در پیشگاه شهدا اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطره خون از میهن اسلامی‌مان دفاع خواهیم کرد و در راستای سیاست‌ها و راهبردهای خود کوچک‌ترین عقب‌نشینی نخواهیم داشت.

فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان در خصوص عملیات نظامی وعده صادق که با محوریت هوافضای سپاه و همکاری ارتش انجام شد گفت: این عملیات، وعده صادقی بود که به همه مسلمین جهان وعده داده شده بود.

وی با اشاره به سازوکار هر عملیاتی نظامی مبنی‌بر عملیات فریب، پشتیبانی و اقدام اصلی افزود: عملیات موفق وعده صادق، نماد موفقیت قدرت نظامی میهن اسلامی در این سال‌ها بود.

امیر سرتیپ‌دوم شفیعی اذعان کرد: ما در این عملیات به جهانیان ثابت کردیم که هر نقطه‌ای از جهان را که بخواهیم مورد هدف قرار خواهیم داد.

فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان عملیات وعده صادق را دستاورد خون شهدا دانست و گفت: با این عملیات، یک نیروی بازدارنده در سطح دنیا برای ایران اسلامی پدید آمد.

حجت‌الاسلام علی صحرانورد، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز نیز نیز با تبریک فرارسیدن روز ارتش تصریح کرد: حضور همیشگی ما در مبارزه با استکبار میراث خون شهیدانی است که امروز برای ادای احترام به روح بلندمرتبه آنان و گل‌افشانی به مزار مطهرشان آمده‌ایم.

وی امنیت و سربلندی امروز را میراث خون شهیدان دانست و اظهار کرد: این بیان امام خمینی (ره) است که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز با اشاره به شکست و رسوایی رژیم صهیونیستی گفت: عملیات نظامی اخیر که پاسخی به گستاخی‌های اسرائیل بود ثابت کرد که امروز معادلات نظامی تغییر پیدا کرده است.

صحرانورد اضافه کرد: عملیات نظامی وعده صادق، بدخواهان را رسوا کرد و ثابت کرد که امروز غیور مردان نیروهای مسلح پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی سال‌های جبهه‌های جنگ را سال‌هایی دانست که وحدت و جبهه واحد دستاورد مردم از آن دوران بود و تاکید کرد: شهیدان گلگون‌کفن میهن اسلامی، وحدت را در جبهه‌های جنگ معنا کردند.

کد خبر 745177

دیگر خبرها

  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس
  • عکس| باران کوثری در کنار عباس کیارستمی؛ ۲۰ سال قبل
  • ادای نیویورک‌تایمز؛ گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران کنار رفت