Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:35:57 GMT

عذاب وجدان نظامیان آمریکا را رنج می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۳۱۵۶۴۳

یک فعال آمریکایی که با مرکز وجدان و جنگ همکاری می‌کند، بر این باور است که نظامیان بیشتری به طور داوطلبانه از ارتش آمریکا خارج خواهند شد چرا که آنها....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۳۱۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه سی‌ام آوریل ۲۰۲۴ پس از رصد یک تانک مرکاوا اسراییلی که در حال تعرض به هموطنان و روستاهای ما بود و در داخل موضع المطله سنگر گرفته بود، این تانک را هدف حمله‌ای غافلگیرانه قرار دادند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی این تانک را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف گرفته و مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن این تانک منهدم شد و شماری از نظامیان سوار بر آن به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پست سایه‌بانی نظامی در داخل موضع نظامی صهیونیستی «المطله» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد؛ خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «العدیسه»، «یارون» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های پیرامونی شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان خبر دادند.

کد خبر 6093395

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار