Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی سیاسی یمن «عبدالعزیز صالح بن حبتور» را مامور تشکیل «دولت نجات ملی» کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: کیهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت kayhan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «کیهان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۳۲۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن و مرد مامور نما در مزارع پیاز عنبرآباد

سرهنگ فیروزبخت گفت: در پی گزارش چند مورد اخاذی محصول پیاز کشاورزان تحت عنوان مامور در مناطق روستایی عنبرآباد، ماموران پاسگاه انتظامی جهادآباد موضوع را بررسی و متوجه شدند یک مرد و زن با معرفی خود به عنوان مامور، مقدار زیادی پیاز از کشاورزان دریافت و منطقه را ترک کرده اند.

وی افزود: در این راستا ماموران با بررسی دقیق اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهمین، این مرد و زن اخاذ را هنگام خروج از شهرستان با یک خودروی تیبا شناسایی و دستگیر کردند که این افراد در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۱۰ مورد خاذی از شهروندان در پوشش مامور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد با تاکید بر هوشیاری و مراقبت شهروندان نسبت به سارقانی که خود را مامور معرفی می‌کنند و همچنین درخواست کارت شناسایی از آنان، از شهروندان خواست چنانچه از سوی این افراد در حوزه بخش جهادآباد، جبالبارز جنوبی و عنبرآباد مورد اخاذی قرار گرفته اند برای شناسایی متهمان و طرح شکایت به پاسگاه جهادآباد مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر درباره ایران تشکیل جلسه داد
  • کابینه جنگ اسرائیل درباره نحوه پاسخ به ایران تشکیل جلسه داد
  • کابینه جنگ اسرائیل تشکیل جلسه داد
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: با تشکیل یک ائتلاف منطقه‌ای در زمان و به گونه‌ای مناسب به مصاف ایران خواهیم رفت
  • دستگیری زن و مرد مامور نما در مزارع پیاز عنبرآباد
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • اخبار لحظه به لحظه حملات پهپادی و موشکی ایران/تشکیل جلسه کابینه جنگ اسراییل در پناهگاه
  • هراس در صهیونیست‌ها؛ جلسه کابینه جنگ اسرائیل در پناهگاه تشکیل شد