Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:44:41 GMT

۱۰۰ هزار حب قرص ترامادول در سرخس کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۳۳۴۴۷۶

در پی رصدهای اطلاعاتی انجام شده توسط سربازان گمنام سپاه سرخس 100 هزار حب قرص ترامادول که بنا بود توسط یکی از کامیون ها از مرز کشور خارج شود کشف....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۳۳۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی

به گزارش رسانه جنگ مقاومت اسلامی عراق، در بیانیه این گروه آمده که پایگاه «اسپیِر» را با استفاده از پهپاد هدف قرار داده است. این گروه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

این چهارمین حمله به سرزمین‌های اشغالی در کمتر از ۱۲ ساعت گذشته است.

ساعاتی پیش به ترتیب، پایگاه «یاردن» در جولان اشغالی، پایگاه اسرائیلی "یوهنتن" در شمال فلسطین اشغالی و پایگاه هوایی اسرائیل را در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی توسط این گروه مقاومت هدف قرار گرفت.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد. این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها