Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه هماهنگی برپایی موکب احباب الرضا(ع) با حضور مسؤولان شهرستان ورامین برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۳۶۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد