Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه ۲ هزار کیلومتر خط دوم ریلی در کنار خطوط موجود ریل در حال احداث است، گفت: با اجرای این پروژه‌ها ظرفیت کل راه‌آهن به....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۰۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت:در بخش‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن،تاکنون دو میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن کشور در مراحل مختلف اجرا قرار دارد. 
 ارسلان مالکی در حاشیه بازدید از طرح های طرح نهضت ملی مسکن بروجرد افزود:برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور ۴۵ هزار هکتار زمین تامین و در اختیار طرح قرار داده شده است.
معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای اجرای طرح جوانی جمعیت نیز سال گذشته ۷۰ هزار قطعه زمین در کشور تأمین و به مردم تخصیص داده شد.
مالکی افزود: امسال نیز برای اجرای طرح جوانی جمعیت، زمین مورد نیاز تامین و به مشمولان تخصیص داده خواهد شد. وی  گفت:در استان لرستان در برخی از شهر تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن به تاخیر افتاده و باید با برنامه ریزی سریعا تعیین تکلیف شوند.
 مالکی افزود: خوشبختانه در شهرستان بروجرد زمین تأمین و پروژه‌ها شروع شده و مشکلات جزیی در زمینه تسهیلات و آماده سازی وجود دارد که حل خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و چند متغیر دارد، اولین موضوع تدمین زمین است، موضوع دیگر بخش آورده مردم است که باید مشارکت کنند و سهم آورده خودشان را تکمیل کنند.
مالکی افزود: آنچه که دولت باید پیگیری کند بحث تسهیلات است،برای اینکه فشار کمتری به مردم وارد شود زیرساخت‌ها را انجام خواهیم داد و اگر هم افزایی بین متقاضیان و دولت انجام شود تا پایان سال آینده واحدهای طرح نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود.
معاون وزیر راه و شهر سازی گفت:مکلف به تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت هستیم و به تدریج در حال تأمین زمین  هستیم.
مالکی افزود:در شهرستان بروجرد برای تأمین زمین جوانی جمعیت مشکلی وجود ندارد، در خرم‌آباد نیز تابع زمینی است که برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین می‌شود و بخشی نیز به طرح جوانی جمعیت اختصاص خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد