Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد - امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز مانع اصلی نهی از منکر در جامعه برخی جریان‌های سیاسی هستند گفت: عده‌ای می‌خواهند از جریان‌های لائیک و بی بندوبار در....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۰۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب ، در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «الَّذِينَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَ آتَوُا الزَّكَاةَ وَ أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ وَ لِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ»، اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی وقتی تمکن پیدا می کند چهار مأموریت عمده خواهد داشت که دو مأموریت نخست اقامه نماز و پرداخت زکات است.

وی با بیان این که"امر به معروف و نهی از منکر" از دیگر ماموریت‌های نظام مقدس اسلامی است، ادامه داد: در این دوره اخیر از کسانی که در خط مقدم این دو فریضه الهی قرار گرفته، سردار رادان است. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: باید تمامی دستگاه ها در کنار هم قرار بگیرند و در نهایت حمایت قاطعانه پلیس است که به آمران به معروف و ناهیان از منکر دلگرمی می دهد.

 امام جمعه اهواز با اشاره به پای کار بودن فراجا خوزستان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و دیگر اشخاص، گفت: باحضور مجدد سردار رادان، روح جدیدی دمیده شد که آثار و برکات آن در کل کشور دیده می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش انتخابات در بهبود رشد فرهنگ و زندگی اجتماعی جامعه
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • فقر پژوهش در حوزه خشونت سیاسی
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد