Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت بازرگانی معتبر و عضو اتاق بازرگانی (فعال در زمینه صادرات فرش و صنایع دستی) برای تکمیل کادر اداری ... نوشته استخدام کارشناس بازرگانی خانم (تسلط کامل به زبان انگلیسی)....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۱۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد

اعتراض هواداران میلان جواب داد؛ خولن لوپتگی جانشین استفانو پیولی نمی‌شود

طرفداری | به‌نظر می‌رسید توافق میان میلان و خولن لوپتگی تمام شده است اما این سرمربی اسپانیایی هدایت روسونری را برعهده نمی‌گیرد.

گاتزتا دلو اسپورت طی روزهای اخیر اصرار داشت میلان برای امضای قراردادی سه ساله با خولن لوپتگی، سرمربی پیشین وولورهمپتون و سویا به توافق رسیده اما اعتراض هواداران میلان به انتصاب این سرمربی 57 ساله باعث شد مالکان روسونری در تصمیم‌شان تجدید نظر کنند. گاتزتا حالا در گزارشی جدید، مدعی شده مالکان میلان در پی اعتراض هواداران، لوپتگی را استخدام نخواهند کرد و در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند. 

گزینه‌های جدید هدایت میلان

میلان وضعیت 5 سرمربی دیگر را زیرنظر گرفته که روبرتو دزربی، سرمربی ایتالیایی برایتون یکی از آن‌ها است. پائولو فونسکا، کریستوف گالتیه، مارسلو گایاردو و دومنیکو تدسکو دیگر نام‌های لیست میلان هستند. با وجود این‌که هواداران میلان خواستار سپرده شدن هدایت تیم‌شان به آنتونیو کونته هستند، مالکان میلان هیچ تماسی با این سرمربی پرافتخار ایتالیایی نداشته‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504