Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور فنی پایانه‌های نفتی ایران گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با بومی سازی فناورهای صنعتی در پایانه‌های نفتی اسکله‌ها و گوی شناور ترمینال نفتی خارگ باتوان فنی و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۲۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف سه شناور باری حامل بیش از ۱۱ میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و گفت: در این عملیات ضمن کشف انواع لوازم خانگی قاچاق‌ ۵ متهم دستگیر شد. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالله خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، رصد و پایش شناورها در خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر را مستمر و دائم دانست و اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس است تصریح کرد: مرزبانان در همه سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس شبانه‌روز حضور دارند و با هرگونه تخلف برخورد قاطع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از افزایش تجهیزات و ناوگان این مجموعه برای حضور در اعماق مختلف دریایی خبر داد و بیان کرد: مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و با مشارکت مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد می‌کنند.

خسروی از برقراری امنیت پایدار در نوار ساحلی استان بوشهر و مرز دریایی خلیج‌فارس خبر داد و تصریح کرد با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند 3 فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی با اشاره به کشف انواع محموله‌های قاچاق از این 3 شناور گفت: از شناورهای توقیف شده انواع کولر گازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه مرزبانان ضمن توقیف سه فروند شناور 5 متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌ها ارزش کالای قاچاق کشف شده از 3 شناور توقیفی 11.3 میلیارد تومان است.

خسروی ضمن تقدیر از همکاری مردم همیشه در صحنه استان بوشهر افزود: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنها است و در این راستا ضمن مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی ، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضایی با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب