Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کردانی، پسر بچه ۷ ساله اهوازی است که سال گذشته بر اثر انفجار کپسول گاز دچار ۶۰ درصد سوختگی شد و هم اکنون نیازمند عمل جراحی است اما پدر....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۲۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۷ درصد برنامه صادرات ۱۴۰۲ در کردستان محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار خلیقی ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: در کارگروه توسعه صادرات برنامه کمی و عملیاتی برای توسعه صادرات غیر نفتی مد نظر قرار گرفته و در استان با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خوشبختانه ۱۰۷ تحقق صادرات شکل گرفت.

وی افزود: در حال حاضر استان کردستان یکی از استان‌های مرزی کشور و به عنوان دروازه تجاری توسعه شرق به غرب شناخته شده و همچنین دروازه تجاری به سمت اقلیم کردستان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان بیان کرد: با احداث راه آهن در کردستان به همت مسئولان ارشد استان انتظار می‌رود در سال آینده شاهد امتداد راه آهن به سمت مدیترانه باشیم و دروازه تجاری جدیدی به سمت اقلیم کردستان برای بهره‌برداری از واحدهای تولیدی صادرات محور در منطقه باز شود.

خلیقی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: استان کردستان با توجه به مزیت‌های خوبی که در زمینه تجاری داشته در حال حاضر سه گمرک رسمی فعال در باشماق مریوان سیرانبد بانه و سنندج دارد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۴۶۶ میلیون دلار صادرات در کردستان داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن شاهد ۱۵ درصد رشد بوده‌ایم.

لزوم افزایش زمینه صادرات از کردستان به خارج کشور

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در مجموع حجم مبادلات ما ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار بوده و با توجه به مناسبت‌های قومی و فرهنگی که بین کردستان عراق و ایران وجود دارد انتظار می‌رود در زمینه صادرات شاهد افزایش باشیم.

خلیقی اظهار داشت: در حال حاضر ۹۲ صادرات استان کردستان به اقلیم کردستان عراق انجام می‌شود و ۸ درصد صادرات نیز با دیگر کشورها صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در کل استان کردستان بر اساس آئین نامه سامانه بازارچه‌های موقت غیر رسمی در شعاع ۲۰ کیلومتری ۸۷ هزار نفر مرز نشین دارد که کارت بازرگانی آنها در سامانه یکپارچه مرز نشینان صادر شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان بیان کرد: همچنین در تعاونی مرزنشینان در شعاع ۳۰ کیلومتری نقطه صفر مرزی نیز ۱۹۶ هزار نفر جمعیت مرزشین در قالب ۱۹ تعاونی ساماندهی شده است.

خلیقی یادآور شد: در حال حاضر کردستان ۹۰ هزار جمعیت واحد صنفی دارد که بیشترین فعالیت آنها در زمینه تولید صنفی، توزیع خدمات و خدمات صنفی است.

کد خبر 6063575

دیگر خبرها

  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • جلب رضای الهی با خودمراقبتی محقق می‌شود
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • ۱۰۷ درصد برنامه صادرات ۱۴۰۲ در کردستان محقق شد
  • صادرات ۱۶۴ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • آموزش و پرورش می‌تواند مشارکت مردمی را در تحقق شعار سال محقق کند
  • تولیدات و آسیب‌های علم‌گرایی قرآنی در هند
  • اهواز غرق آب شد؛ وعده‌ای که محقق نشد