Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست دادن ازبکستان در تاشکند، تعداد بردهایش را روی نیمکت ایران افزایش داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۲۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی رکورد موارد تخلف و جریمه را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا آراء انضباطی خود درخصوص اتفاقات رخ داده در خلال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را منتشر کرد که طی آن، فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی و برخی از بازیکنان بخاطر مسائل مختلف، با جرایم گوناگونی روبرو شدند.

در لیست بلند بالای آراء انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و در بخش‌هایی که به فدراسیون فوتبال ایران مربوط است، آمده است:

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل ورود یک جیمی جامپ در جریان دیدار برابر امارات که از هواداران منتسب به این فدراسیون بوده، به پرداخت 3 هزار دلار محکوم شد.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل ورود 6 نفر از عوامل منتسب به این فدراسیون به درون زمین در پایان بازی با سوریه، 4200 دلار جریمه شد.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تأخیر در ورود بازیکنان به درون زمین در دیدار با قطر به مدت یک دقیقه و چهل ثانیه، به پرداخت مبلغ هزار و 250 دلار محکوم شد.

مهدی طارمی به دلیل اخراج در بازی برابر سوریه، 2 هزار دلار جریمه شد. در ادامه این حکم آمده: به اطلاع آقای مهدی طارمی می‌رسد که تخلف مکرر از این ماده ممکن است با مجازات شدیدتری مواجه شود.

مهدی طارمی طبق ماده 13 انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، برخلاف قوانین محدودیت‌هایی که برای افرادی که توسط داور اخراج شده‌اند، در پایان دیدار برابر سوریه وارد زمین بازی شد که به دلیل ورود غیرمجاز به درون زمین، 5 هزار دلار جریمه شد.

مهدی طارمی به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی پس از دیدار با قطر با وجود درخواست مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا، 10 هزار دلار جریمه شد.

مهدی طارمی به دلیل درگیری لفظی و یا فیزیکی با تماشاگران و اعضای هیئت رسمی تیم ملی قطر، به دلیل رفتار غیرورزشی و نقض اصول بازی جوانمردانه، 5 هزار دلار جریمه شد.

شجاع خلیل زاده به دلیل اخراج در دیدار برابر قطر، به پرداخت 2 هزار دلار جریمه محکوم شد.

علیرضا جهانبخش به دلیل عدم شرکت در مصاحبه فلش پس از بازی با قطر، به پرداخت 10 هزار دلار جریمه محکوم شد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به دلیل عدم شرکت در مصاحبه تلویزیونی پس از بازی با قطر، به پرداخت 10 هزار دلار جریمه محکوم شد.

سعید عزت‌اللهی به دلیل اظهارنظر درباره انتصاب داور یا داوران مسابقه با قطر و زیر سوال بردن بی طرفی و یکپارچگی مسابقات و رفتارهایی که باعث بدنام شدن بازی می‌شود، 5 هزار دلار جریمه شد.

بدین ترتیب، فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی و بازیکنان به پرداخت 57 هزار و 450 دلار محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!
  • رکورد بدی که مهدی طارمی آن را شکست!
  • طارمی رکورد موارد تخلف و جریمه را شکست!
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • مسکو: مذاکرات صلح اوکراین در سوئیس بدون مشارکت روسیه محکوم به شکست است