Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رغم عدم تخصیص بخشی از اعتبارات طی یکسال گذشته ۴۰۰ هزار خانواده تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی شده اند. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۲۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان ۴ هزار و ۸۵۵ نفر از فرزندان ایتام و محسنین به حامیان زنجانی واگذار شدند.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان پویش به عشق علی (ع) برای جذب حامی اجرایی شد، افزود: بر این اساس تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ادامه داد: در حال حاضر قریب به ۴ هزار و ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که تلاش می‌کنیم با اجرای طرح به عشق علی (ع) که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) است، خیرین جدیدی حامی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.
صالحی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸در حال اجراست، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها اقدام می‌کنند.

وی گفت: هم استانی‌ها برای مشارکت در پویش به عشق علی (ع) می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام (ره) به آدرس ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

دیگر خبرها

  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • حمایت از هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی بیماریهای مزمن
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • ارسال اولین محموله محصولات شوینده وبشهر به کمیته امداد امام