Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-04@20:04:33 GMT

نشست كميته اجرايي «جي‌يي‌سي‌اف» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۴۳۰۵۵۳

بيست و ششمين نشست كميته اجرايي مجمع كشورهاي صادركننده گاز پنجم وششم اكتبر (14 و 15 مهر) در مقر اين مجمع در دوحه قطر برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۳۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست

امروز کوچه‌های و خیابان‌های شهر ایلام و سایر نقاط این استان، غرق در ماتم و عزای پیشوای خود، حضرت امام صادق (ع) بود، کوچه‌ها و معابر و میادین مزین به نام صادق آل محمد (ع) بود، مساجد و تکایا سیاه پوش و رخت عزا بر تن مردمان دیار آلامتو بود، دیاری که گذرگاه زوار اربعین و مردمانش خادم زائران کوی دوست هستند.

مردم شهر ایلام هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی در رثای شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت سوگواری کردند.

در این مراسم که با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام و حرکت از پیاده راه طالقانی در مرکز این شهر به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، علم‌های عزا به نشانه ماتم بر شانه‌های ماتم زده عزاداران بر افراشته بود.

یادواره شهدای محله شهیده ربابه کمالی و محله صفاری با آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمد شفیع فیضی زاده شهید تازه تفحص شده بعد از ۴۱ سال،همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و آحاد مردم ولایت مدار ایلام نیز برگزار شد.

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در حسینیه حضرت زینب کبری(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نیا و مداحی حجت الاسلام علی حسنی نیز در حال برگزاری است.

همچنین آیین سوگواری دوستداران اهل بیت (ع) و هیات های مذهبی و با شرکت هزاران نفر از مردم در مساجد با نوحه خوانی و مدیحه سرایی طی دیروز و امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات