Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری به مهمترین رویداد های 24 ساعت گذشته پرداخته شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۳۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد

تین نیوز

یک راننده کامیون چند شب پیش شاهد عینی حادثه ای عجیب در اتوبان ساوه تهران بود که نصف اتوبان را مسدود کرد.

به گزارش تین نیوز، این شاهد عینی در شبکه های اجتماعی نوشت: رانندگانی که در مسیر اصفهان به تهران تردد می کنند شامگاه 30 و بامداد 31 فروردین در اتوبان ساوه به تهران شاهد حادثه ای بودند که مسدودی نصف اتوبان را به دنبال داشت.

وی در شرح حادثه گفت: نزدیک به پل همدان‌ تا رو به روی مامونیه داخل اتوبان مقدار زیادی میلگرد که‌ به صورت حرفه ای چهار شاخ شده بود داخل جاده ریخته شده بود.

این راننده افزود: به دلیل تاریکی هوا، لاستیک حدود 20 تا 30 دستگاه خودرو بر اثر رد شدن از روی این میخ های چهار شاخه ترکید و نصف اتوبان مسدود شد.

وی از رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند خواست یا در طول روز از این مسیر تردد کنند و یا دقت بیشتری به جاده داشته باشند.

یکی دیگر از رانندگان نیز در مورد این حادثه گفت: این میخ ها توسط شوتی ها یا همان خودروهای حامل کالای قاچاق و برای جلوگیری از تعقیب توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی در جاده ها ریخته می شود و در اتوبان تبریز مشابه این حادثه نیز اتفاق افتاده است.

قابل ذکر است پیش از این نیز  تعدادی از رانندگانی که در محورهای مواصلاتی کشور تردد می کنند در تماس با تین نیوز از تخلفات رانندگان شوتی اظهار گله و شکایت کرده و خواستار نظارت بیشتر نیروهای انتظامی با این پدیده شده بودند.

 سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز اواخر سال 1402 از مقابله جدی پلیس با شوتی ها خبر داده و اعلام کرده بود که با اقدامات آتی نیروی انتظامی و پلیس راهور، پدیده شوم خودروهای شوتی که از یک سو موجب اختلال ترافیک جاده ها و از سوی دیگر موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند، برچیده خواهد شد.به گفته وی در سالجاری ۵۰۰ نفر از هم وطنان در جاده ها بر اساس حوادث ناشی از تخلفات خودروهای شوتی جان خود را از دست داده اند. ضمنا تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی نیز در مقابله با این پدیده به شهادت رسیده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
  • اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان
  • جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی
  • دستگیری سرکرده تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی
  • کشف ۲ کیلوگرم کوکایین در عملیات گاندو
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن