Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین- بیرجند: مدیرکل اوقاف وامورخیریه خراسان جنوبی گفت: همایش رهروان زینبی هم زمان با 12 محرم در امامزادگان شاخص خراسان جنوبی برگزار می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۶۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری ۴۳۰۰۰ نفر به نام‌های معصومه و رضا در خراسان جنوبی

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی از نامگذاری بیش از ۴۳ هزار نفر به نام‌های معصومه و رضا در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مرتضی امیرآبادی‌زاده ضمن تبریک فرارسیدن ایام نورانی دهه کرامت اظهار داشت: از این تعداد 17 هزار و 35 نفر به نام امام رضا (ع) و بیش از 26 هزار و 200 مورد نامگذاری به نام حضرت معصومه (س) نامگذاری شده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: فراوانی نامگذاری با نام‌های مذهبی در استان کاملا مشهود بوده و این مهم نشان از غنای فرهنگ بالای مردم این خطه از ایران اسلامی دارد.

وی بیان کرد: در فروردین ماه سال جاری یک هزار و 253 واقعه ولادت به ثبت رسیده که از این تعداد 595 مورد را دختران به خود اختصاص داده‌اند.

امیرآبادی‌زاده اظهار داشت: در ماه فروردین امسال به ازای هر 100 نوزاد دختر، 111 نوزاد پسر در خراسان جنوبی متولد شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان خراسان جنوبی ادامه داد: همزمان با برگزاری مرحله‌ دوم انتخابات مجلس، کارکنان اداره ثبت احوال بیرجند، درمیان و خوسف در ادارات حضور دارند تا اگر اشکالی در مدارک هویتی افراد باشد یا حتی نیاز به تعویض باشد، اقدام لازم را انجام دهند.

امیرآبادی‌زاده افزود: نیرو‌های ثبت احوال امروز تا ساعت 16 و فردا از ساعت 7:30 تا پایان رای گیری آماده ارائه خدمات در اداره‌های ثبت احوال بیرجند، درمیان و خوسف هستند.

وی گفت: مردم می‌توانند با همراه داشتن یکی از مدارک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/‌‌252/.

دیگر خبرها

  • خسارت ۳.۵ میلیارد ریالی سیل به زیرساخت‌های آب و خاک
  • نامگذاری ۴۳۰۰۰ نفر به نام‌های معصومه و رضا در خراسان جنوبی
  • نامگذاری بیش از ۴۳ هزار نفر در خراسان جنوبی به نام‌ معصومه و رضا
  • دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک شد
  • حوادث ناشی از کار دومین علت مرگ در کشور است
  • ‌دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک می‌شود
  • خراسان شمالی میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است