Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-05-01@23:50:06 GMT

آنچه درباره گن‌های لاغری باید بدانید

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۴۸۲۹۰۶

شفا آنلاین>سلامت>متخصص ارتوپدی و طب ورزشی تاکید کرد: استفاده از گن‌های لاغری باعث لاغرتر شدن افراد هنگام ورزش نمی‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۸۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است

 حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در همایش معاونین تبلیغ حوزه‌های علمیه استان‌های کشور در مدرسه صالحیه کرمان ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: در ارتباط با تبلیغ، ۴ رکن بسیار مهم است و اگر این ۴ رکن نباشد، تبلیغ کامل نیست.

وی افزود: براساس آیات قرآن ،کسانی که این مأموریت سخت را انجام می‌دهند تنها از خداوند می‌ترسند و هیچ ترسی از بنده ندارند؛ بنابراین خداوند نیز آن‌ها را کفایت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان  با بیان اینکه؛ اگر تبلیغ جامع همه شرایط باشد و فرد تحت تبلیغ نیز آموزه‌ها را در خود عملی کند، تربیت را به دنبال دارد، افزود: نخستین رکن تبلیغ، دانش است که یک شب به دست نمی‌آید؛ بلکه باید آموزش دیده و تسلط کامل بر محتوا داشته باشد؛ البته دانش، شرط لازم برای تبلیغ است نه شرط کافی و  رکن دوم داشتن بینش تبلیغ است و مُبلغ باید زمان و مخاطب را بشناسد و متناسب با آن تبلیغ را انجام دهد.

وی رکن سوم تبلیغ را دارا بودن عمل دانست و تصریح کرد: مُبلغ باید به آنچه می‌گوید عمل کند که این امر هم اثر وضعی دارد و هم اینکه دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مردم متوجه این امر هستند که آیا مُبلغ به آنچه می‌گوید عمل می‌کند یا نه؟

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه آخرین رکن تبلیغ گرایش است، بیان کرد: منظور از گرایش، داشتن انگیزه کافی برای تبلیغ است؛ زیرا اگر انسان صرفا دانا و دارا باشد، تبلیغ را کامل نمی‌کند؛ بلکه باید یک اراده قوی و فولادین پشت امر تبلیغ باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • به چه نانی نان کامل می‌گویند؟/ تاثیر نان‌های کامل در لاغری
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • رژیم تخم مرغ شما را به لاغری سریع می‌رساند
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!