Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ای استخدام»
2024-04-23@11:30:02 GMT

استخدام شرکت فولاد آلیاژی ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۵۰۷۵۹۵

شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای تکمیل کادر بهره برداری خود در مقطع تحصیلی فوق دیپلم و دیپلم از طریق ... نوشته استخدام شرکت فولاد آلیاژی ایران اولین بار در «ای....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۰۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس

هرمزگان-جام جم انلاین-جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه شركت صبا فولاد خلیج فارس برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ با حضور سهامداران، وکیل یا نماینده قانونی آنان برگزار شد.

در این نشست دکتر مهراب برزویی معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان رئیس مجمع، دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان دبیر مجمع و همچنین ناظرین مجمع، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مالی و اقتصادی شرکت صبا فولاد خلیج فارس حضور داشتند.

همچنین رئیس و اعضای هیأت مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس دیگر حاضرین در این جلسه بودند.

در این نشست گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و گزارش تفسیری مدیریت، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ارائه شد.

تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ، تصویب معاملات موضوع ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت، تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰  آذر ماه ۱۴۰۳ و تفویض اختیار در خصوص تعیین پرداخت حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی به هیأت مدیره، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های قانونی شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره و تعیین پاداش هیأت مدیره، دیگر دستورکارهای این جلسه بود.

پایان خبر/

دیگر خبرها

  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس