Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@20:09:00 GMT

طرح / سقای آب و ادب در کنار فرات!

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۵۰۷۷۸۷

طرح، حضرت عباس(ع) در کنار شریعه فرات، کفی از آب برداشت و خواست بیاشامد، به یاد لب تشنه برادر و اهل بیتش افتاد، آب را روی آب ریخت و مشک....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۰۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها