Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت- ایرنا- سال هاست که عامه مردم علامت استاندارد را به عنوان کیفیت، ایمنی و سلامت کالا می شناسند و هنگام خرید کالا یکی از مهمترین معیارهای شان را برای....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۰۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،اداره کل هواشناسی استان تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت همچنین از احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر و تابلوهای تبلیغاتی، داربستها و سازه‌های موقت، سقوط اشیا از ارتفاعات و شکستن نهال ها و درختان کهن سال، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا بر اثر وزش باید خبر داد.

هواشناسی استان تهران همچنین به احتیاط در تردد جاده ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در فعالیت های عمرانی، عدم استقرار در مکانهای مرتفع مانند داربستها، اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمانهای نیمه کاره و درختان کهن سال، عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع و اطمینان از استحکام پوشش گلخانه ها و استفاده از قیم برای نهال ها توصیه کرد.

کد خبر 849167 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم طوفان سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در تهران
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • ارتباط گُرگرفتگی زنان یائسه با سلامت مغز
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • این غذاهای دوست‌داشتنی دشمن مغزتان هستند؛ فراموشی در ۷۰ سالگی در انتظارتان است