Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس میراث فرهنگی شهرستان زابل عنوان کرد: با توجه به اینکه متخلفان با بیل مکانیکی در منطقه بی بی دوست به جان آثار باستانی افتاده اند خسارت قابل برآورد نیست..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۱۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت دقیق مشخص نشده، اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد سیل اخیر حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت به شهرستان اردستان وارد کرده است.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آماری که اداره هواشناسی شهرستان اعلام کرد میانگین سال زراعی اردستان به ۱۴۷ میلی‌متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است. همچنین میزان بارش‌ها نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص جاری شدن سیل اخیر در این شهرستان، افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل و با برگزاری جلسه مدیریت بحران انجام شده در حوزه شهری شهرستان مشکل خاصی نداریم و تمام مسیرهای اصلی شهرستان باز است، اما دو مسیر روستایی دچار آب‌گرفتگی شده که نیروهای خدمات رسان در حال برطرف کردن مشکلات هستند.

فرماندار اردستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت دقیق مشخص نشده است، اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد در حوزه راه‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، در بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و در بخش ابنیه و ساختمان ۵ میلیارد تومان که جمعاً حدود ۵۲ میلیارد تومان می‌شود خسارت به شهرستان اردستان وارد کرده است.

احمدی طباء با بیان اینکه به همه دستگاه‌های مسئول تأکید کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، تصریح کرد: تمام ادارات شهرستان تا پایان روز جمعه در آماده‌باش کامل بودند و اگر نیاز باشد با پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی از روز دوشنبه جلسه مدیریت بحران شهرستان تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری شد و در سیل اخیر نیز ماشین‌آلات بخش معادن شهرستان کمک‌های چشم‌گیری را به مدیریت بحران اردستان دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • اسکن محوطه کمرزرین اصفهان انجام شد/ تلاش برای آغاز فصل دوم کاوش
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز