Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه در نظر دارد تا پیشرفته ترین کشتی یخ شکن اتمی خود را به قدرت ۱۱۰ مگاوات بسازد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۳۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست

وزیر خارجه روسیه روز جمعه گفت که ایران سلاح هسته‌ای در اختیار ندارد و این امر مورد تایید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز هست.
 
به گزارش فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (جمعه) بار دیگر بر نبود هیچگونه تسلیحات اتمی در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
 
لاوروف در مصاحبه با خبرگزاری «اسپوتنیک» درباره اظهارات مبنی بر تغییر دکترین هسته‌ای ایران گفت: «این‌ها برای منحرف کردن توجهات از جنگ اسرائیل علیه نوار غزه به تهدیدات ادعایی تهران است».
 
به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره توضیح داد: «ایران سلاح هسته‌ای در اختیار ندارد و این امر مورد تایید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز هست».
 
رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه درباره تنش‌های اخیر بین رژیم صهیونیستی و ایران نیز اظهار داشت: «مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل‌آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست».
 
طبق این گزارش، لاوروف ادامه داد: «خواسته و هدف (غرب و اسرائیل) این است که توجهات را از آنچه در غزه می‌گذرد منحرف کرده و تهران را به عنوان یک تهدید نشان دهند».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد
  • لحظات انهدام و سقوط بمب افکن اتمی روسیه
  • بزرگترین مزرعه پرورش تمساح جهان؛ فرآیند فرآوری گوشت و پوست تمساح (فیلم)
  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • بزرگترین مار جهان در هند؛ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن!
  • بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن !
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند