Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان آمریکایی که در پایگاه هوایی فورت کمپل خدمت می کنند، سلاح های این پایگاه را به سرقت برده و آن را در حراجی های اینترنتی به فروش می رسانند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۳۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟

ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان گفت: شهرستان‌های ارزوئیه، انار، رابر، راور، زرند و کوهبنان در سال گذشته سرقت مسلحانه نداشتند و سرقت خرد در قلعه گنج، فهرج، ریگان، رفسنجان و منوجان کاهش داشته است.

سیدمهدی قویدل ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲ جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در سطح استان برگزار شده و شهرستان‌های زرند، رفسنجان، بم و بافت بیشترین جلسات را داشتند.

وی با بیان اینکه متاسفانه با تمام اقدامات انجام شده همچنان آمار سرقت در استان زیاد است، گفت: در سال ۱۴۰۲ اتهام اول استان کرمان سرقت بوده که چهار درصد افزایش داشته و متهمان ورودی به زندان هفت درصد افزایش پیدا کرده است.

قویدل با اشاره به اینکه ۱۱ شهرستان استان کرمان روند افزایشی سرقت را دارند، افزود: ۱۲ شهرستان روند کاهشی سرقت داشتند؛ ضمن اینکه در راور، جیرفت، بافت، زرند، کهنوج، کوهبنان و منوجان شاهد کاهش سرقت به عنف بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ درصد از مجموع سرقت‌های استان سرقت خرد است، بیان کرد: شهرستان‌های ارزوئیه، انار، رابر، راور، زرند و کوهبنان در سال گذشته سرقت مسلحانه نداشتند و سرقت خرد در قلعه گنج، فهرج، ریگان، رفسنجان و منوجان کاهش داشته است.

معاون دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه ۶۶ درصد سرقت‌های مهم استان در کرمان، رفسنجان، بم، جیرفت و سیرجان رخ داده، گفت: کرمان، رفسنجان، سیرجان و بم چهار شهرستان اول استان از نظر تعداد فراوانی سرقت هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از آمار زندانیان استان مربوط به اتهام سرقت است، افزود: سه موضوع مهم برای کاهش سرقت در دستور کار است که شامل ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی، افزایش پوشش پایش تصویری، ساماندهی معتادان متجاهر و اتباع بیگانه غیرمجاز می‌شود.

قویدل با ابراز گلایه از عدم اجرای برخی مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: قرار بود دو نقطه برای تجمیع و ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی خارج از شهر اقدام شود که تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی تاکید کرد: در حوزه هوشمندسازی برای کاهش جرائم، وقوع تصادفات، سرقت و ... با چالش مواجه هستیم و قرار است ترک فعل‌ها در این موارد را به دادستان اعلام کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه جمع آوری سلاح انجام شده، گفت: طی ۱۲ سال گذشته ۲۱ هزار و ۷۱۶ سلاح جنگی و شکاری در استان کشف شده که ۱۰ هزار و ۸۹۴ مورد از آنها جنگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیشترین کشفیات سلام را در جیرفت، بم و رودبار جنوب داشتیم، افزود: این آمار روند افزایشی کشف سلاح و ورود سلاح و مهمات به استان را نشان می‌دهد.

قویدل تصریح کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی، تقویت ایست و بازرسی‌ها، رسیدگی جدی و سریع به پرونده‌های سلاح و مهمات، برخورد قاطع و بازدارنده با قاچاقچیان سلاح و مهمات و اقدامات رزمایشی از جمله پیشنهادات ما برای برخورد با این حوزه است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پلیس آگاهی استان کرمان اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۱۵ درصد کاهش سرقت را شاهد بودیم و کشف سرقت نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به رشد ۶۵ درصدی کشف سرقت‌های مسلحانه در استان کرمان در سال جدید بیان کرد: چند باند فرا استانی سرقت منزل در کرمان دستگیر و اخیرا یک باند سرقت پنج نفره در بندرعباس دستگیر شده و باند فعال که سرقت سریالی انجام بدهد، در حال حاضر نداریم.

میرحبیبی با اشاره به اینکه پایش تصویری در شهر کرمان و جاده‌ها مشکل دارد، گفت: در صورت بهبود این وضعیت، مشکلات کمتر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند