Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@11:44:49 GMT

سرنوشت نهایی مزدوران استکبار شکست است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۵۳۵۹۳۴

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم سلحشور یمن در برابر آل سعود مقاومت کردند و آل سعود نتوانست که در یمن به اهداف خود برسد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۳۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیسم جوامع مسلمانان را هدف قرار داده است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیرکل جنبش انصارالله یمن بر ضرورت تربیت فرزندان بر اساس اصول ایمانی و انسانی تاکید کرد  و گفت صهیونیسم جهانی جوامع مسلمانان را با ابزار های گوناگون هدف قرار داده است . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین در سخنانی آگاهی، علم و هدایت را ابعاد مهم زندگی انسان دانست که انسان را در بقیه امور به پیش می‌برد.
وی تاکید کرد بیشتر ملت‌های اسلامی برنامه فرهنگی اسلامی ندارند و در این زمینه هیچ فعالیتی نمی‌کنند، اما ملت ما برنامه‌های مبتنی بر هویت ایمانی و آزادی از تبعیت دشمنان دارد. بسیاری از ملت‌های اسلامی از دیگران تبعیت می‌کنند و این مسئله آنها را از آغاز هرگونه تمدن والا و آزادیخواهانه اسلامی باز می‌دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
وی ادامه داد عربستان سعودی نظام آموزشی خود را اصلاح کرد و مسئله یهودیان و صهیونیست‌ها را مبنای اصلی قرار دارد و کار آل سعود به جایی رسیده است که آیات قرآنی مربوط به جنایات یهودیان یا آیاتی که آنها را رسوا می‌کند و آنها را به مردم می‌شناساند و درباره آنها هشدار می‌دهد، از نظام آموزشی حذف کرد.
آل سعود بی شرمانه، بیش از آن که به قرآن احترام بگذارد به یهودیان صهیونیست احترام می‌گذارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
دبیرکل جنبش انصارالله یمن ادامه داد آل سعود آیات قرآنی را به سبب آن که باعث خشم یهودیان صهیونیست می‌شود و ممکن است مانعی در برابر عادی سازی روابط آنها باشد، از نظام آموزشی حذف می‌کند. آل سعود احادیث نبوی را نیز یا به طور کامل یا جزئی حذف کرد. آل سعود به دنبال جلب رضایت اسرائیل است و این کار ظلم به مردم است. آل سعود همچنین برخی از معانی آیات قرآنی را برای جلب رضایت رژیم اسرائیل تغییر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
وی در ادامه افزود: آل سعود کاری کرد که یک نسل کامل را تقدیم رژیم اسرائیل می‌کند و نگاه آنها را طوری تغییر می‌دهد که دشمن را دوست خودش بداند و تصور کند که رابطه و شراکت و همکاری با آن کار درستی است. کار یکی از سران عربستان به جایی رسیده است که اسرائیل را متحد آینده می‌نامد.
چه ظلمی به نسل‌ها می‌شود وقتی برنامه‌ای به آنها می‌دهی که آنها را برای دشمنی که می‌بینیم در نوار غزه چه کار‌هایی انجام می‌دهد، رام می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
سید عبدالملک بدرالدین گفت: شاهد میزان دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان و کینه توزی آن علیه اعراب و مسلمانان هستیم. آنها شعار مرگ بر اعراب سر می‌دهند. این شعاری است که می‌دهند و بر اساس آن عمل می‌کنند. امارات عربی متحده نیز شبیه عربستان عمل کرد و نظام آموزشی و برنامه‌های درسی آن با شگفتی از دشمن صهیونیست سخن می‌گویند. امارات کودکان و نسل آینده خود را طوری تربیت می‌کند که دوست و متحد و شریک اسرائیلی‌ها باشند. موج اینگونه اقدامات به دیگر کشور‌های عربی نیز که مبنای آنها عزت و کرامت نیست، کشیده می‌شود. این در حالیست که دشمن اسرائیلی هیچ یک از برنامه‌های درسی و سیاست‌های آموزشی خود را تغییر نمی‌دهد و کودکان خود را بر اساس دشمنی شدید با مسلمانان تربیت می‌کند. دشمنی یهودیان با مسلمانان از کودکی تا کهنسالی در چارچوب برنامه‌های خصمانه برای تحت سیطره در آوردن امت اسلامی ادامه پیدا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
وی ادامه داد: ویژگی برنامه‌های تابستانی در کشور‌ها این است که بر اساس هویت ایمانی و در چارچوب برنامه‌های آزادیخواهانه قرار دارد. برقراری عدالت و اجرای ارزش‌ها و اخلاق از جمله مسئولیت‌های مقدس در زندگی هستند. تمدن اسلامی مبتنی بر اصول و ارزش‌های الهی و آبادانی زمین و برقراری عدالت و اجرای اخلاق و ارزش‌ها استوار است. اما تمدن غرب بر اساس بربریت و جنایت و مجاز بودن هر کاری استوار است. تمدن غرب اخلاق را از انسانیت می‌زداید تا این که ناهنجاری‌های اخلاقی قانونی شود. غرب کافر تلاش می‌کند تمدن خود را در میان بقیه جوامع ترویج کند. حال آن که برنامه‌های الهی برنامه‌هایی کامل هستند که انسان را در ابعاد مختلف ارتقا می‌دهند. انسان هر قدر از تعالیم الهی تبعیت کند به همان اندازه از دیگر جوامع متمایز می‌شود.
عبدالملک بدرالدین در ادامه افزود: فرزندان مسلمانان در اروپا ربوده می‌شوند تا به اماکن ویژه‌ای برده شوند و برای فساد و ناهنجاری‌های جنسی تربیت شوند.
غرب زندگی حیوانی و حتی بدتر از حیوانی دارد. صهیونیسم جهانی جوامع ما را با ابزار‌ها و شیوه‌هایی که در تاریخ بشر بی سابقه است هدف قرار می‌دهد. باید تلاش‌هایی شود تا کودکان و نوجوانان در برابر آسیب‌ها بیمه شوند.

 

 

دیگر خبرها

  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • صهیونیسم جوامع مسلمانان را هدف قرار داده است
  • اولین شکست خانگی تیم زنان بارسلونا پس از پنچ سال!