Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخوردگی‌های ناشی از توقعات غیرواقعی از دیگران پیامدهای منفی دارد و ممکن است حس دشمنی را در افراد به وجود آورد و این احساس باعث ایجاد مشکلات بعدی بین فرد....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۵۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بار ریلی منفی شد

تین نیوز

یک کارشناس حوزه حمل و نقل ریلی از کاهش سهم بار ریلی در سه سال گذشته خبر داد و آن را اتفاقی نادر در حوزه ریلی کشور در 30 سال گذشته دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، علی اصغر شفیع نادری، کارشناس حمل و نقل ریلی با تاکید بر لزوم وجود نهاد تنظیم گر در حوزه حمل و نقل ریلی خاطرنشان کرد: «مشکلات موجود حوزه ریلی در کنار انتظارات برآوردنشده در این حوزه لزوم ایجاد نهاد تنظیم گر را بیش از پیش نمایان می کند.»

شفیع نادری سپس با بیان آمارهای مأیوس کننده در حوزه عملکرد ریلی تاکید کرد: «متاسفانه برای نخستین بار در سی سال گذشته برای سه سال پیاپی رشد بار منفی داشتیم که یک رکورد در جهت عکس به شمار می آید.»

او گفت: «حوزه ریلی ما به معنای واقعی نه دولتی است و نه خصوصی؛ در نتیجه سهم بار ریلی به جای اینکه از ۱۰ درصد افزایش یابد کمتر هم شده است. این در حالی است که ۲۵ درصد از بار کشور می تواند از ریل جابه جا شود.»

این کارشناس حمل و نقل ریلی با اشاره به اهمیت افزایش بهره وری برای جذب بار به سمت ریل اظهار کرد: «همه چیز در بخش خصوصی به جذابیت سرمایه گذاری بستگی دارد که برای جذاب شدن سرمایه گذاری یا باید تعرفه ها را عوض کنیم یا بهره ور شویم.»

شفیع نادری با بیان اینکه در حوزه تعرفه ها کار زیادی نمی شود کرد، بنابراین باید بهره وری را بالا برد؛ خاطرنشان کرد: «بهره وری هم باید روی پلتفرم ایجاد شود که متاسفانه پلتفرم در داخل ایران ناقص است.»

او در پایان بر اصلاح صحیح ساختار بخش ریلی با استفاده از تجربه کشورهای دیگر تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد بار ریلی منفی شد
  • بازتاب تظاهرات دانشجویان در جهان
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور