Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش کرمانشاهی و قهرمان رقابت های جهانی و پاراالمپیک پرتاب نیزه ، هفتمین مدال طلای جهانی خود را به دانش آموزان هنرستان استثنائی کاوش کرمانشاه اهداء کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۸۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جمعیت در بخش‌های هفت‌گانه در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت : این رویداد مختص بانوان تاثیرگذار و فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های هفت‌گانه جایزه ملی جوانی جمعیت شامل خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان است، افزود: همه افراد واجدالشرایط می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.jameyat.ir مراجعه کنند، همچنین علاقمندان تا اردبیهشت‌ماه امسال برای ارسال اثر مهلت دارند.

به گفته فرماندار کرمانشاه، «جایزه ملی جوانی جمعیت» به‌عنوان نخستین رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت کشور شناخته می‌شود و مساله جمعیت از جمله مسائل مهم و راهبردی است، که با اولویت در دستور کار نظام قرار گرفته و به جهت تسریع در تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی نظام، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب و ابلاغ شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • اهدای مدال برای رهایی
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت