Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@04:27:00 GMT

(تصویر)پیتزایی که خوردنش 8سایت طول می کشد!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۶۲۸۸۸۰

(تصویر)پیتزایی که خوردنش 8سایت طول می کشد!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۶۲۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پلیس آلمان به تجمع دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه برلین حمله و شماری از آنان را بازداشت کرد.

افزون بر حمایت‌های دانشجویی، بیش از ۳۷ سازمان مردم نهاد هم، چند روز پیش از دولت آلمان خواستند صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

با وجود کشتار حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم فلسطین، روز گذشته یک شرکت آلمانی از همکاری با رژیم صهیونیستی در زمینه پهپاد‌های نظامی خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها