Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:35:22 GMT

انتصاب سه مشاور جدید استاندار خوزستان‌

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۶۳۵۲۹۵

انتصاب سه مشاور جدید استاندار خوزستان و آزمون صحت عملکرد در 440 دستگاه نازل سوخت از مهم‌ترین عناوین اخبار کوتاه در‌ خوزستان است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۶۳۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امیدواریم فرنگی کاران خوزستانی‌، استان خوزستان را در المپیک صاحب مدال کنند.

علی اکبر حسینی محراب امروز جمعه در حاشیه روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شان جوانان خوزستانی سکوهای بین المللی به ویژه المپیک است. امیدواریم خوزستانی‌ها در کشتی فرنگی بتوانند این مهم را انجام دهند و خوزستان را صاحب مدال المپیکی کنند.

 به گزارش ایسنا،  وی ادامه داد: شور و شوقی که در بین جوانان ما وجود دارد، خوشبختانه خود را امروز در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی نشان داد و تیم ایران با پیشرانی کشتی‌گیران خوزستانی به مقام قهرمانی رسید و این ورزشکاران نشان دادند شایستگی‌های بالایی دارند.

 استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کشتی، فوتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال ورزش‌های آبی و شنا همگی برای ما اهمیت دارند و ما کنار همه رشته‌های ورزشی هستیم. امیدواریم دوستان ما در همه هیات‌های ورزشی بتوانند زمینه‌های کامل را برای بروز استعدادهای ورزشی در استان خوزستان فراهم کنند و جوانان ما نشان دهند که شایستگی‌های بیش از این دارند.

 او درباره حمایت از کشتی‌گیران المپیکی خوزستان نیز خاطرنشان کرد: ما در خدمت این ورزشکاران هستیم و آن, ها در این برهه نیاز به تقویت روحیه و بدنی خود دارند و امیدوارم با آمادگی کامل وارد المپیک شوند. امیدوارم در پاریس بدرخشند و ما هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف