Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی و تیمش در آن برهه، به سراغ چهره هایی رفتند که در جمع حلقه خود بودند و اگر هم کسانی خارج از جمع آنها در نظر گرفته شد، حتما....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۶۵۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در این مسابقه که از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با سوت پیام حیدری آغاز می شود و دیدار معوقه هفته دوم نیم فصل دوم است، با ترکیب زیر تیمش را به میدان می فرستد: 
نیما میرزازاد - میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو.

نکته قابل توجه ترکیب سپاهان حضور هادی محمدی در ترکیب اصلی است که در کنار سیاوش یزدانی دو بازیکن قلب خط دفاعی تیم هستند. همچنین مطابق انتظار پیام نیازمند آماده بازی نشده و البته اینبار از روی نیمکت نمایش هم تیمی هایش را تماشا خواهد کرد.

در مرکز میدان دابو، نورافکن و کریمی بازی می‌کنند و سه بازیکن خط هجومی هم فرشاد، شهریار و شکاری هستند. نکته قابل توجه دیگر ترکیب سپاهان غیبت رضا اسدی است که در فهرست تیم نیز حضور ندارد و به نظر می‌رسد مصدومیت دلیل دوری او از ترکیب اصلی باشد.

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • یافته محققان ژاپنی؛ مکمل آنتی اکسیدانی ترکیبی در تقویت حافظه و شناخت موثر است