Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت گفت: رشته طب کودکان کمترین بهره‌مندی از طرح تحول سلامت را داشتند و در عین حال به جای اذیت کردن کمک‌رسان ما بودند و این نشان از نجابت....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۶۷۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از واگذاری یک هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  شرکت گاز استان خراسان جنوبی در سال گذشته یک هزار و 358 اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 752  میلیون ریال واگذار کرده است. از اشتراک‌های رایگان واگذار شده یک هزار و 157 اشتراک مربوط به  مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و 201 اشتراک رایگان  مربوط به مددجویان سازمان بهزیستی بوده است. 

وی با اشاره به گازکشی داخلی 2 هزار و 383 مشترک نهادهای حمایتی استان طی سال گذشته افزود: هزینه گازکشی داخلی این مددجویان حدود 129 میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به همت کارکنان در پخت و توزیع غذای گرم هفتگی با عنوان غذای مهربانی برای نیازمندان در سه‌شنبه‌ها تصریح کرد: شرکت گاز در کنار وظیفه اصلی خود مبنی بر گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها، برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی همکاری‌ مناسبی با کمیته امداد امام خمینی(ره)در ارائه خدمات گازرسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت داشته است که برکات این اقدامات، شامل حال کارکنان و خانواده‌های آنان خواهد شد. 

وی تصریح کرد: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یک بار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲