Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@13:10:05 GMT

طرز تهيه اسنک سيب و کره بادام زميني

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۶۹۸۴۶۷

​خبرگزاري آريا-طرز تهيه اسنک سيب و کره بادام زميني.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۶۹۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند

ایسنا/گلستان معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان در خصوص بروز بیماری در مزارع سیب زمینی هشدار داد و گفت: کشاورزان اگر در مزارع خود آب‌ماندگی دارند حتماً برای خروج آن از سطح مزارع اقدام کنند زیرا رطوبت بیش از حد باعث پوسیدگی غده سیب زمینی می‌شود.

علی اکبر مهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: کشاورزان گلستانی در مجموع امسال ۳۸۰ هزار هکتار گندم، ۴۸ هزار و ۵۰۰ هکتار کلزا، ۸۵ هزار هکتار جو، ۵ هزار و ۲۰۰ هکتار سیب زمینی، ۳ هزار و ۷۰۰ هکتار چغندر قند، هزار و ۵۰۰ هکتار باقلا، هزار و ۳۰۰ هکتار نخودفرنگی و ۷ تا ۱۰ هزار هکتار محصولات پاییزه علوفه‌ای در مزارع خود کشت کرده‌اند.

وی در خصوص میزان خسارت زنگ زرد در مزارع گلستان گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی و آموزش‌های ترویجی جهاد کشاورزی و سم پاشی‌هایی که کشاورزان در مزارع خود داشتند، بیماری زنگ زرد تا حدود زیادی کنترل شده ولی حدود ۲۰ هزار هکتار از مزارع گندم مناطق شرق استان و کوهستانی که تازه در مرحله پنجه زنی و ساقه دهی هستند در مراحل بعدی امکان درگیری با بیماری زنگ زرد را دارند که در آن مناطق نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری بیش از یک میلیون تن گندم، ۱۰۰ هزار تن کلزا، ۱۶۰ هزار تن جو، ۱۴۰ هزار تن سیب زمینی و ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تن چغندر قند از سطح مزارع گلستان برداشت شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه سم پاشی اولیه تاکنون در بیش از ۹۰ درصد اراضی زیر کشت سیب زمینی معادن ۴ هزار و ۸۰۰ انجام شده است، اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد سطح کشت سیب زمینی در استان گلستان رقم جیلی است که این رقم سیب زمینی و به طور کلی ارقام دیررس‌تر نسبت به بیماری بادزدگی مقاوم‌تر هستند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه میزان درجه هوا نسبت به بلند مدت و سال قبل بیشتر شده که به موجب آن زمان رسیدگی گندم جلو افتاده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال گندم در مزاع شمال گلستان ۱۰ روز زودتر از سال‌های قبل برداشت شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند
  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • برای تقویت استخوان از این ۱۱ خوراکی نگذرید
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه