Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-25@20:12:20 GMT

خپارس بدون تعدیل، زیان محقق کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۷۰۲۶۳۶

پدال نیوز- شرکت پارس خودرو هیچگونه تعدیلی در بودجه جدید اعمال نکرد و در نیمه نخست سال به ازای هر سهم زیان ۳۵ ریالی ساخت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۰۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان با «الکساندر روداکف» سفیر روسیه در بیروت دیدار و گفت و گو کرد.

احمد عبدالهادی با تاکید بر اینکه اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست نیافته، بر ثبات موضع حماس در جریان مذاکرات به ویژه در موضوع لزوم توقف جنگ، عقب نشینی نظامیان صهیونیست و ضمانت رفع محاصره غزه و بازسازی آن تاکید کرد.

نماینده حماس در این دیدار از نقش روسیه در حمایت از مردم فلسطین و آرمان آنها در مجامع بین المللی قدردانی به عمل آورد.

وی در ادامه تاکید کرد: اشغالگران با وجود گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه و استفاده از تمام توان نظامی، اطلاعاتی و امنیتی خود به هیچ یک از اهداف‌شان در غزه نرسیده اند.

عبدالهادی افزود: اشغالگران در ماه های اخیر تنها مشغول به یک جنگ ویرانگر در غزه بوده اند که هیچ افق روشنی ندارد و تنها موجب قتل عام غیر نظامیان فلسطینی شده است

در این دیدار سفیر روسیه نیز بر ضرورت پایان دادن به جنگ ویرانگر در نوار غزه، آتش بس فوری و اجازه دادن به ورود کمک های بشردوستانه تاکید کرد.

کد خبر 6087982 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت