Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورهال (‎تعمیرات اساسی) اولین كارخانه تولید کاغذ بهداشتی از طریق بازیافت در خاورمیانه با با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بومی‌سازی، به دست متخصصان و مهندسان کشورمان تنها طی 30....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۰۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران

در حال حاضر، چندین کارخانه بزرگ در کشور فرایند تولید ورق های گالوانیزه را انجام می‌دهند که محصولات آن‌ ها از نظر ویژگی های مختلف، با هم تفاوت دارد. کیفیت ورق، ضخامت، ابعاد، قیمت، روش تولید و روش بسته بندی و ارائه به بازار، تفاوت‌ های اساسی ورق تولیدی کارخانه های مختلف محسوب می‌شوند. این تفاوت ها باعث شده تا تنوع بالایی از شیت های گالوانیزه را در کشور شاهد باشیم. از این رو صنایع مختلف متناسب با نیاز خود، می‌توانند ورق های با کیفیت، قیمت و سایز مناسب را خریداری کنند. حتی بخش قابل توجهی از مازاد تولید ورق گالوانیزه کارخانه های داخلی، به کشورهای همسایه از جمله عراق، پاکستان و امارات صادر می‌شود.

در کنار کارخانه های تولیدکننده، فعالیت شرکت‌ های توزیع کننده پلیت های گالوانیزه هم اهمیت زیادی داشته و باعث می‌شود مصرف کننده در سراسر کشور، امکان دسترسی آسان به این محصولات را داشته باشد. برای خرید مطمئن شیت های گالوانیزه، باید ویژگی های گوناگون ورق تولیدی کارخانه های مختلف را بررسی کنید. همچنین به اعتبار شرکت های توزیع کننده توجه داشته باشید تا بتوانید پلیت های گالوانیزه مورد نیاز را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید. تعدادی از برترین تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران، عبارتند از:

کارخانه ورق خودرو شهر کرد

کارخانه صنایع هفت الماس

کارخانه صنایع فولاد شهریار تبریز

شرکت آنلاین سازه

شرکت متال پارس



کارخانه ورق خودرو شهر کرد

یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولیدکننده ورق گالوانیزه در کشور، صنایع ورق خودرو شهر کرد می‌باشد. خط تولید این کارخانه در آبان ماه ۱۳۸۹ توسط شخص ریاست جمهوری افتتاح گردید و با تجهیزات و ماشین آلات جدید، کار تولید پلیت های گالوانیزه را آغاز کرد. تمرکز اصلی مجموعه بر روی تولید ورق خودرویی قرار داشته و حجم عمده محصولات آن، برای مصرف در صنایع خودروسازی داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد اولیه کارخانه ورق خودرو شهر کرد، ورق های نورد سرد فولاد مبارکه اصفهان است که بر اساس تکنولوژی روز تولید می‌شوند. از جمله ویژگی‌ های مهم شیت های گالوانیزه کارخانه شهر کرد، می‌توان به فرم پذیری بالا، مقاومت در عين نازكي، صافي فوق العاده بالا و رنگ پذيري مناسب اشاره کرد. این خصوصیات باعث شده تا ورق های تولیدی این کارخانه، به جایگزین مناسبی برای ورق های گالوانیزه وارداتی در صنعت خودروسازی کشور تبدیل شود.

ظرفیت تولید ورق گالوانیزه کارخانه شهر کرد در ابتدا ۳۰۰ هزار تن در سال تعیین شده بود. اما پس از تنفیذ قرارداد، به ۴۰۰ هزار تن در سال افزایش یافت. در حال حاضر این کارخانه علاوه بر تامین نیاز مصارف صنعت خودروسازی داخلی، بخش قابل توجهی از محصولات خود را صادر می‌کند. کشورهای عراق، پاکستان، امارات و افغانستان، مهمترین مقاصد صادراتی شیت های گالوانیزه شهر کرد محسوب می‌شوند. محصولات تولیدی کارخانه ورق خودرو شهر کرد، از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار داشته و از نظر ابعاد هم از تنوع بالایی برخوردارند. این ورق ها با ضخامت ۰.۴ تا ۲ میلیمتر و عرض ۸۰۰ تا ۱۸۸۰ میلیمتر تولید می‌شوند. همچنین وزن لایه گالوانیزه در دو طرف این پلیت ها، بین ۶۰ تا ۳۵۰ گرم بر متر مربع، متغییر است.

صنایع هفت الماس تأمین کنندۀ ورق گالوانیزه در کشور

از دیگر تولیدکنندگان و تامین کنندگان برتر پلیت های گالوانیزه در کشور، می‌توان به کارخانه صنایع هفت الماس اشاره کرد. این کارخانه سال ۱۳۷۵ با هدف تولید شیت های گالوانیزه و ورق های استنلس استیل، تاسیس شد. اما فعالیت رسمی کارخانه از سال ۱۳۸۲، با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه در سال آغاز گردید. پلیت های تولیدی صنایع هفت الماس از تنوع بالایی برخوردار بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساخت لوازم خانگی، صنعت الکترونیک و برق، ساختمان سازی و خودروسازی، برخی از مهمترین صنایع مصرف کننده شیت های گالوانیزه کارخانه هفت الماس محسوب می‌شوند. بر اساس آخرین گزارش های ثبت شده، محصولات این کارخانه ۱۵ درصد از نیاز داخلی کشور به پلیت های گالوانیزه را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، در بازه های زمانی مختلف بین ۲۰ تا ۴۰ درصد از کل ظرفیت تولید این کارخانه صادر می‌شود.

مواد اولیه مورد استفاده برای تولید شیت های گالوانیزه هفت الماس، عمدتا از فاز اول خط تولید نورد سرد همین کارخانه که در تیر ماه ۱۳۸۷ افتتاح گردید، تامین می‌شود. استفاده از تجهیزات جدید و ماشین آلات به روز در فاز اول خط تولید نورد سرد هفت الماس، باعث شده تا کیفیت ورق پایه محصولات گالوانیزه این شرکت در سطح مطلوبی قرار داشته باشد. کارخانه هفت الماس، ورق‌های گالوانیزه خود را از نظر ضخامت و ابعاد در تنوع بالایی تولید می کند. ضخامت این محصولات بین ۰.۳ تا ۲ میلیمتر است. این صفحات از نظر عرض هم دارای دو سایز ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ میلیمتری هستند. پلیت های تولیدی کارخانه هفت الماس، با چند شکل متفاوت از جمله کلاف، ورق مسطح، ورق فرم دار و کلاف نواربری شده به بازار عرضه می‌شوند.

کارخانه صنایع فولاد شهریار تبریز

صنایع فولاد شهریار تبریز وابسته به گروه صنعتی پارس ساختار، به عنوان اولین شرکت تولیدکننده پلیت های گالوانیزه در شمال غرب کشور، سال ۱۳۹۱ تاسیس شد. این کارخانه در حال حاضر تنها تولیدکننده ورق های گالوانیزه با ضخامت بالا تا ۳.۵ میلیمتر در منطقه غرب آسیا می‌باشد که از این نظر، جایگاه ویژه دارد. علاوه بر این، موقعیت جغرافیایی کارخانه و قرار گرفتن در شمال غرب کشور، شرایط صادرات محصولات آن به کشورهای همسایه را تسهیل نموده است. از این رو در کنار تامین بخشی از نیاز داخلی کشور، ورق گالوانیزه شهریار تبریز به کشورهای ترکیه، عراق، ارمنستان، آذربایجان و گرجستان هم صادر می‌شود. ورق های این کارخانه دارای ضخامت های متنوعی بوده و بین ۰.۴ تا ۳.۵ میلیمتر تولید می‌شوند.

روش تولید ورق گالوانیزه در کارخانه صنایع فولاد شهریار تبریز هم غوطه وری گرم به صورت پیوسته می‌باشد که با استفاده از ماشین آلات جدید، امکان پذیر شده است. جهت بازدید از محصولات این شرکت می توانید به وبسایت آن به آدرس https://shahriarsteelco.com مراجعه نمایید.

شرکت آنلاین سازه توزیع کنندۀ ورق گالوانیزه در کشور

آنلاین سازه یک مجموعه معتبر توزیع و فروش ورق‌های فولادی و از جمله ورق گالوانیزه است. این شرکت سابقه سنتی و خانوادگی در فروش ورق دارد. هم اکنون به مدیریت آقای پدرام حسین خانی، به صورت آنلاین نیز فعالیت دارد از مجوزهای وزارت صمت، صنف آهن فروشان و اینماد برخوردار است. شرکت پایدار سازان عرش اعتماد با نام تجاری آنلاین سازه، پلیت‌های گالوانیزه با ابعاد مختلف و برندهای گوناگون از جمله هفت الماس و تاراز را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند.

همچنین با ورود به سایت آنلاین سازه به نشانی اینترنتی https://onlinesazeh.com، امکان مشاهده جدیدترین قیمت سایزها و برندهای مختلف ورق های گالوانیزه را خواهید داشت. جهت این امر کافی است پس از ورود به صفحه اصلی سایت، از منوی بالای صفحه گزینه «فروشگاه آهن آلات»‌ و سپس از بخش انواع ورق، «ورق گالوانیزه» را انتخاب کنید.

علاوه بر مشاهده و بررسی قیمت انواع شیت‌های گالوانیزه، از طریق تماس با شماره ۹۰۰۰۰۰۱۱، می‌توانید برای خرید ورق مورد نیاز خود مشاوره دریافت کنید.

شرکت متال پارس توزیع کننده ورق های گالوانیزه

شرکت متال پارس سال ۱۳۶۳ با نام تجاری صنایع فلزی توحید فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه ابتدا در زمینه تولید محصولات ثانویه با شیت های گالوانیزه از قبیل کابینت آشپرخانه، میز و نیمکت و فایل های بایگانی فعالیت داشت. اما در دهه ۸۰ شمسی فعالیت خود را گسترش داده و تولید انواع محفظه های فلکسی، بیلبورد، کاورهای مرتبط در عرصه تبلیغات محیطی و انواع اجزاء فلزی کابین آسانسور را هم در دستور کار قرار داد. در سال های اخیر، زمینه کاری شرکت متال پارس تغییر کرده و سال ۱۳۹۴، با نام جدید ابتکار سازه نوین بهاران توس ثبت شد. در حال حاضر، این شرکت سازه های گالوانیزه مورد نیاز صنعت درب و پنجره دو جداره UPVC و سازه ها و اتصالات کناف را تولید می‌کند.

برخی از مهمترین محصولات شرکت متال پارس که با استفاده از ورق گالوانیزه تولید می‌شوند، به شرح ذیل می‌باشند:

گالوانیزه تقویتی درب و پنجره UPVC

سازه و اتصالات کناف

انواع پروفیل از جمله پروفیل F47، پروفیل U36 و پروفیل L25

انواع اتصالات مانند کلیپس اتصال F47، کلیپس HT90 و براکت اتصال U36

سازه های سفارشی همچون آبشخورهای مورد مصرف دامداری ها، فلاشینگ های نمای خشک ساختمانی، سازه های تبلیغاتی شامل بیلبورد و کابین آسانسور و سقف پارگینگ ها

با مراجعه به وبسایت این شرکت می‌توانید از محصولات و خدمات آن دیدن نمایید: https://www.metalpars.com



 

دیگر خبرها

  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم)
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم)
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه