Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر - ایرنا - فرماندار چالوس با اشاره به مشارکت 62 درصدی مردم این شهرستان در طرح سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ، گفت: ثبت اطلاعات سرشماری در....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۱۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوش‌ در «فلک‌الافلاک»/ سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از سکونت انسان قبل از عصر مفرغ در تپۀ فلک‌الافلاک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عطا حسن‌پور، امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان کاوش‌های جدید در تپه قلعه فلک‌الافلاک، گفت: این کاوش‌ها نخستین لایه‌نگاری به روش نوین، علمی و هدفمند در این قلعه است.

او اضافه کرد: با کاوش‌های جدید در لرستان سکونت انسان قبل از عصر مفرغ در تپۀ فلک‌الافلاک تأیید شد و قدمت این تپه به 4500سال پیش بازمی‌گردد.

سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: عرصه‌ای به‌طول 25 متر و عرض دو متر در کاوش‌های اخیر تپۀ فلک‌الافلاک مورد بررسی قرار گرفت و بقایای سکونت انسان در چندین دوره تاریخی کشف شد.

حسن‌پور اعلام کرد: پروندۀ قلعه فلک‌الافلاک و دره خرم‌آباد برای ثبت جهانی به‌عنوان سهمیه 2024 ایران به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، ارسال شده‌است.

او خاطرنشان کرد: کاوش هدفمند و علمی با شناخت لایه‌های دقیق باستان‌شناسی برای پیوست تاریخی و علمی پروندۀ ثبت جهانی فلک‌الافلاک بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ 644/.

 

دیگر خبرها

  • کاوش‌ در «فلک‌الافلاک»/ سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد