Web Analytics Made Easy - Statcounter

متین منتظمی در نامه خود خطاب به وزیر کشور آورده است: دستور فرمائید استانداران و معاونین سیاسی آنها در سال پایانی دولت یازدهم از برخوردهای گاز انبری با برنامه‌های دانشجویان....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۳۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری ،دکتر فرشید رضایی مدیرکل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم‌پزشکی این استان، با اشاره به اهمیت سواد سلامت در بین همه اقشار و آحاد جامعه، هدف از اجرای این طرح را تقویت اقدامات پیشگیرانه و ارتقای سطح سلامت در دورترین و محروم ترین مناطق کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این طرح از روستای جوزستان از توابع دهستان مشایخ بخش ناغان شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری از امروز آغاز شد گفت: در ابتدای این طرح آموزش اهمیت سلامت دهان و دندان و تجهیز سرویس های بهداشتی در مدارس عشایری مورد تاکید است.

مدیرکل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت اضافه کرد: این طرح بر اساس تفاهمنامه مشترک وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش اجرایی می شود که در آن، آموزش به مادران کودکان، مشارکت معلمان مدارس و فراهم کردن ملزومات پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به مدت یکسال اجرایی خواهد شد و با ارزیابی های دوره ای و شناخت عوامل موثر بر بهبود سلامت دهان و دندان دانش آموزان عشایری در سایر استان های کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری دومین استان عشایرنشین کشور است و شرایط و ظرفیت اجرای برنامه سواد سلامت دانش آموزان عشایری در این استان فراهم بود.

دکتر رضایی ادامه داد: در این طرح با توزیع پک های سلامت محور دهان و دندان و اموزش های متعدد به دانش آموزان تلاش می شود تا اهمیت به سلامتی، به صورت عملی به دانش آموزان و خانواده ها انتقال داده شود.

شایان ذکر است: هفته سلامت امسال یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار " سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" گرامی داشته می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897793

دیگر خبرها

  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • برنامه جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی به مجلس ارائه می‌شود
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری