Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه از 132 نفر تلفات در سوانح رانندگی در زنجان طی شش ماهه نخست سال جاری 14 نفر از تلفات در تصادفات رانندگی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۴۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام

                                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی،از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفر‌های بین شهری ایجاد می‌کند.   وی افزود: رانندگان  در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خود داری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.   رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری می‌باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد