Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@01:32:31 GMT

قلب خود را با معجون سرخ دوپینگ كنيد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۷۴۴۸۳۰

محققان توانستند در جدیدترین تحقیقات خود از مهمترین خواص مصرف آب انار پرده برداشته و اسباب شگفتی جامعه پزشکی را فراهم کنند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۴۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«معلم» پیام آور سعادت انسان‌ها است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریبف پیام مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ»

خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده‌اند بالا می‌برد و بر کسانی که بهره‌ای از علم دارند، درجات بزرگی می‌بخشد. (آیه ۱۱ سوره مجادله)

اساتید و معلمان ارجمند و والا مقام

سلام علیکم

معلمان قافله‌سالاران کاروان روشنگری‌اند که با مجاهدت خود، تمدن را معماری و جامعه را باغبانی می‌کنند، تعلیم و تربیت، مأموریتی است که خداوند به پیامبران خود سپرده است و اشتغال به معلمی، عالی‌ترین کوشش برای تشبه به اولیای خداوند است.

«معلم» پرچم دار علم و دانش، پیام آور سعادت انسان‌ها، پرورش دهنده نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز و نوید بخش آینده‌ای روشن برای کشور است، روز معلم روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است.

۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد اندیشمند و فرزانه شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز نکوداشت مقام والای معلم فرصتی کم نظیر و مغتنم است تا مراتب تشکر و قدردانی خود را تقدیم برافروزندگان مشعل علم و دانش و تلاشگران با همتی نمائیم که مسبب سعادت، رشد و تعالی جامعه هستند.

از ساحت قدس ربوبی مسئلت دارم همواره در کسوت شریف شغل انبیاء با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش، برای آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا بوده، درپناه ایزد منان و توجهات خاصه حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب دامت برکاته، سعادت مند و عاقبت به خیر باشید.

و من الله التوفیق

راضیه سلطان عباسی ندوشن
مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان

انتهای پیام/

دیگر خبرها