Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس مرکز تحقیقات مخابرات کشور، از راهیابی نخستین نرم افزار ضد بدافزاری بومی ایران به بازار کشورهای همسایه و آفریقایی خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۷۵۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای رفاه حال شهروندان توسعه بازارهای روز در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، سیدرضا هاشمی اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان محترم و ساماندهی دست‌فروشان علاوه‌بر بازار روزهایی که فعال هستند، تعداد سه بازارچه دیگر در پایان سال گذشته راه‌اندازی شد.

وی افزود: در حال حاضر دو بازار روز در کوی شهرداری و میرآباد شرقی جنب آتش‌نشانی فعال است اما کسبه از بازارچه ولیعصر استقبال نکردند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم نسبت به توسعه و بهبود بازارهای روز در سطح شهر اقداماتی را در دستور کار قرار دهیم.

هاشمی با بیان این‌که در حال حاضر بازار روزهای یکشنبه بازار، سه‌شنبه بازار و پنج شنبه بازار در شهرکرد فعال است، ادامه داد: در صورت استقبال کسبه از بازارهای جدید میوه و تره‌بار، این بازارها به صورت دائمی خواهد شد.

کد خبر 746884

دیگر خبرها

  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • ارائه آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه تولید گندم
  • تولید انواع بذر در مراکز تحقیقات کشاورزی فارس
  • ارائه تازه‌ترین دستاورد‌های پژوهشی در زمینه تولید گندم
  • رونمایی از دو رقم جدید گندم در استان یزد